Follow by Email

nedjelja, 27. siječnja 2013.

Buvljak polica

I tako hodajući po buvljaku nabasam i na ovu policu.
Početna cijena 20 kn, kupljena za 15, da sam napravila još koji đir i premišljala se možda bi pala i na 5. :D
Uglavnom oduševljena, došla kući pa krenula šmirglati.
To je bilo na početcima korištenja crackle laka, ali sam odlučno i nju željela ispucanu pa sam ju najprije prelakirala crackle lakom.



Dok se sušila ja sam zamiješala bijelu fasadnu boju s malo, ali baš malo plave. Jedva se uočava da je plava, ali to mi je i bila namjera.
Nakon što sam dočekala da se i ta boja na polici osuši i pukotine s craclom su bile savršene krenula sam s decoupagom.
Prelakirana, danas izgleda ovako :


Možda mi je malo žao što sam ju stavila na zid jer je bila savršeno mjesto za moju malu kraljicu Elizabet! :D





Pozdrav od Elice ( i ona je pomogla bojiti ) i mene! :)





Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...