Follow by Email

subota, 26. siječnja 2013.

Kako od običnog kartona napraviti okvir za sliku! :)

Već za Božić moja kuma dobila je za poklon okvir za slike. Njega na žalost nisam mogla slikati jer mi je fotoaparat bio pokvaren, a sada se treba sjetiti kad odem kod nje to slikati jer mi je taj okvir stvarno bio pun pogodak. :)
Ali i ovaj mu može kompetirati premda na njemu nema toliko detalja kao na onome.
E sada ja sam zamislila jedan od svojih zidova prekriven ovakvim okvirima.
Ovo je prvi od njih : 


Znači podloga je obični karton koji sam izrezala, e sada ne znam točno kojih dimenzija.


Ovaj materijal na pruge je od hlača koje su kupljene na buvljaku za 2 kn i super je za ove okvire, dosta je debel, cvijet je također napravljen od tog materijala i na njega zalijepljena orhideja koja je bila na nekom omotu od čokolade...:)


Rubovi su obljepljeni čipkom ( plavom ) koja je obojana krem bojom pa sam dobila nešto na zeleno..:)
Donji rub je dobio još jedan sloj čipke koja je kupljena na ebayu i predivna je.
Kasnije sam od stoljnjaka također kupljenog na buvljaku, mislim za 5 kn izrezala ovaj donji, bijeli dio, ne znam kako da ga nazovem..:)


Probušila sam dvije rupe i provukla bijelu čipku da se taj okvir može i objesiti...





I ključić je dobio svoje mjesto i sada kad ga gledam, jadan mi je sam..Mislim da će na kraju dobiti društvo..Još ne znam što, ali smislit ću već nešto..:)
Do tada vas pozdravljam!

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...