Follow by Email

petak, 25. siječnja 2013.

Šablone, te divne šablone!

Čitala sam i tražila po netu te šablone, pa 3D šablone, što već ne.
Ali cijena im je onako, ma nisu skupe toliko, ali problem je što su sve tako divne da ne zna čovjek što bi odabrao.
Pa sam malo tražila kako bi mogla sama napraviti šablone.
Mare-ri ima super savjete, http://mare-ri.blogspot.com/2012/02/kako-na-brzinu-napraviti-sablone.html , ali ja sam svaki dan zaboravljala uzeti RTG snimak i namočiti, a jedan sam dan baš željela isprobati šablone pa sam isprintala šablonu na običnom papiru i primila se rezanja. 
Pokušala sam skalpelom, ali ili moj nije dovoljno oštar ili ne znam što, ali nije baš išlo, više sam kidala šablonu nego ju rezala.
Pa sam se poslužila škaricama za nokte i moram priznati šablona se izreže savršeno! :)
Na staklenku sam položila šablonu i njene krajeve zalijepila. Ja sam to radila onom žutom trakom, ali možete mislim i selotejpom .
Bitno je samo da se ona ne miče.
I onda sam malom špatulicom utiskivala kit masu i ravnala ju.
Šablona se odmah skida čim ste popunili te rupe i kit se ostavi sušiti. Nakon toga sam ju obojila u svijetlo žutu boju. Naravno da sam odmah pohitala u Art kupiti bitumen koji sam poprilično platila, ali dobro, moram reći da vrijedi jer je učinak divan.
Bitumen vam je crna, ljepljiva i jako smrdljiva smjesa. To je ustvari ljepljivi oblik nafte..:D
Njega nanosimo spužvicom i to kada ga nanesemo na spužvicu, malo ju protrljamo po papiru da bi se dobila lijepa boja bitumena, inače ćete nanijeti crnilo. A ovako dobijete, hmmm, pa recimo brončanu boju...Ova se tehnika još zove patiniranje bitumenom...:D
Pa evo slika :





Ovo tamnija boja na staklenci je bitumen. :)


Nisam odoljela da joj ne svežem špagu i mašnicu oko vrata...:D











Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...