Follow by Email

četvrtak, 24. siječnja 2013.

Stolice

Nađene na cesti i dalek put su pregurale da dođu do moje sobe. :)
Ovako su izgledale.


A ovako izgledaju danas.
Ovdje sam najprije radila shabby tehniku. Stolice su same po sebi bile zelene, a inače je shabby najbolje raditi tako da donja boja bude tamnija, a gornja svjetlija. Tako ćete dobiti pohabani izgled. Voštanom svijećom sam prešla po stolicama, obojila ih u bijelo i nakon sušenja šmirglala.
Zašto svijeća? Pa zato jer vosak sprječava prijanjanje boje za drvo i na svim mjestima gdje je bio vosak, boja se odmah skinula.
Nisam željela dvije iste, pa sam na ovoj isprobala tehniku kit mase.
Uzela sam heklani stoljnjak koji sam stavila na sjedište i izvana prema sredini stoljnjaka (lakše je tako) špatulicom stavljala kit za drvo.
Čim završite s radom, stoljnjak se miče, namoči u vodi i kao nov. Ne vide se nikakvi tragovi boje.
Ali morate ga oprati odmah!
Ja sam kit obojila tako što sam dodala malo crvene boje.





Uglavnom, ja sam oduševljenja s ovom tehnikom i preporučujem ju svima!
Potrebno malo ošmirglati nakon sušenja kit mase jer masa bude jako oštra.
Naravno završimo s lakom.

Druga stolica je i druga priča.
Nije mi nikako sjela. Sve je ok, ali jednostavno nije to to. Zato čekam proljeće da pošmirglam ovu salvetu i idemo ispočetka.
Ali evo i nje :




Enjoy! 

2 komentara:

  1. Nisam ni sumnjala da će tebi biti najbolja..;)
    Ali drago mi je u svakom slučaju da ti se sviđa.
    Nadam se da će uskoro stići tvoja stolica za ljuljanje u moje ruke...:DDDDD

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...