Follow by Email

nedjelja, 3. veljače 2013.

Cedevita novo ruho

U kuhinji na prozoru stoji ova posudica već stvarno jako dugo :


Naravno ova etiketa je davno oguljena s nje pa je ostala bijela sa narančastim čepom. Koliko ju dugo snimam očima nemam pojma, znam samo da cedevitu pijemo možda čak i previše, a kad uzmem tu posudicu i pravim cedevitu nekako mi ne sjeda nikako. :D 
Pa ako se već taj decoupage upotrebljava na veliko, zašto i cedevita ne bi imala malo ljepše ruho.
Potaknuta time složilo se ovo :


Najprije sam ju obojila svijetlo žutom bojom. Dva puta jer sam željela baš dobro prekriti sve moguće nedostatke ( iako ih možda nije ni bilo ) , stvarno je jednostavno, s plastikom je super raditi. :)


Onda dalje klasika, rezanje salvete, željela sam da bude šarena pa zato je odabir pao na ovu salvetu. Lijepljenje i čekanje da se sve dobro osuši.



Lakirana s obzirom da će se prati i to je to.



Naravno da je moja draga Martinica odmah rekla :
" Sada piši Cedeviti i predloži im ovakav izgled! "
To samo ona može izjaviti, stalno mi govori da nekom nešto pišem, mislim da stvarno trebam razmisliti i zaposliti ju kao svoga menađera. :D
Bez ljutnje Martina, ti si meni najbolja! :*


Ne znam kako se vama sviđa, ali meni je predobra! :)
Sada ju samo treba odnijeti na prozor u kuhinju i napraviti si cedevitu jer sam stvarno postala žedna.












2 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...