Follow by Email

nedjelja, 10. veljače 2013.

Frangipane tart od kupina

Ovo je zaista nešto fantastično! :D
Frangipane je naziv specifičnog nadjeva od badema koji se savršeno kombinira sa voćem. E sad, ne baš sa svakim voćem, ali evo, ovdje je recept za tart s kupinama. 
Sve je počelo s tartom od nektarina ( mogu i breskve, naravno) i mislim da je to definitivno najbolja moguća kombinacija.
Međutim, budući da sam ja jako luda za ovim, ali ono baš jako (nitko možda ne može shvatiti koliko :D ), ne mogu čekati proljeće/ljeto da dođu nektarine.
A voće iz konzerve definitivno NE!
Tako su počele moje improvizacije na temu. Najprije je počelo s mangom - nije loše, pogotovo tko voli mango.
Druga kombinacija bile su višnje - pun pogodak, stvarno je odlično!
Treća bijaše sa malinama - za moj ukus, onako, dosta dobro, ali može i bolje. :)
Četvrta kombinacija i moja definitivno druga najbolja ( nakon nektarina ) kupine! Savršeno!
Mislim da ću još probati sa šumskim voćem i to je to..
Pa krenimo na recept :

Prhko tijesto :
225g glatkog brašna,
90g kristal šećera,
125g maslaca ( maslaca ne margarina ) :) ,
dva žumanjka

Pomiješati brašno i šećer pa dodati maslac narezan na kockice. Prstima malo umijesiti tijesto pa dodati razmućene žumanjke u koje smo dodali 4 žlice vode ili 2 žlice vrhnja.
Mijesiti tijesto dok se ne poveže.
Ja inače stavim prozirnu foliju na kuhinjsku ploču, tijesto stavim na foliju i preko njega još jedan komad prozirne folije. Onda ga razvaljam oklagijom na veličinu koju želim. Inače originalni recept je da tijesto razvaljate za okrugli kalup, ali ja u posljednje vrijeme, budući da radim s bobičastim voćem, valjam tijesto i režem ga za kalupe za muffine. Kalupe namastim, malo pobrašnim i stavim tijesto.
Onda na tijesto stavim kupine koje smiksam štapnim mikserom, probala sam stavljati i cijele, također nije loše, ali meni je bolje kada su smiksane. Kupina stavljam onako, oko 150, 200g..:)
I na kupine ide krema od badema :

125g maslaca,
100g šećera,
1 cijelo jaje i 1 žumance,
100g mljevenih badema

Najprije dobro izmiksam maslac, po dodam šećer, zatim jaja i na kraju umiješam bademe. Kremu žlicom stavljam na kupine.
Ako stavljate cijelo voće, onda najprije ide krema od badema, a na nju voće - to je inače tart.
Ako vam je voće kiselo, gore možete posuti malo šećera u prahu. :)
Evo i slika, možda ne izgledaju fantastično ( meni izgledaju baš zato što su takvi, svi neki različiti ), ali okusom su odlični! 







:)







2 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...