Follow by Email

četvrtak, 7. veljače 2013.

Mamina kutija za konce

Ova kutija definitivno je nadmašila sva moja očekivanja.
Prvo nisam ju uopće zamišljala napraviti ovako, ali super mi je kad te nešto ponese i prestaneš razmišljati i onda napraviš nešto neočekivano i predobro ( barem meni :) ).
Zovem ju kutija za konce jer će mama morati sve svoje konce i igle prebaciti tu, s obzirom da ću ja uzeti nešto u čemu joj trenutno sve to stoji, ali o tome u nekom drugom postu.
Njen početni izgled bio je ovakav :


Obična kartonska srcolika kutija u kojoj su bile četiri predivne šalice.
Najprije sam ju prešla crackle lakom da bi dobila raspucani izgled. Čekala da se dobro osuši, naravno.

Sada ona izgleda ovako :


Kada se crackle osušio premazala sam ju bijelom bojom, koristila sam spužvicu, ne kist i mogu vam reći da nekako puno bolje ide kada je crackle u pitanju.


Ošmirglala sam joj rubove.
U međuvremenu sam naravno izrezala šablonu i nalijepila je na poklopac.
Boja se prije toga dobro osušila.



U šablonu sam nanosila kit masu sa špatulicom ( ja imam one male, slikarske - sva sreća da je to mama kupila davno ili dobila od nekoga, stvarno su jako dobre za ove male stvari, ma za sve ih koristim! )


Kada se kit dobro, ali dobro osušio, malo šmirglanja po šabloni jer bude jako oštro na nekim dijelovima.


Šablona je bojana akrilnim bojama.
Kada se sve to osušilo, bitumenom sam premazala kutiju, djelomično naravno.
Unutra sam stavila materijal od zavjese, a kutija je izvorno imala "ručkice" i to strašno - od pertli i pri tome još žutih!!!
Njih sam izvadila i stavila ručke od špage.


 



Sada je ona našla svoje mjesto kod mame u sobi, sa naravno stoljnjakom koji sam pronašla negdje u ormaru. :D
I sada obje kukamo kako bi bilo bolje da je ona negdje drugdje gdje bi ju češće viđale! :D :D :D
Do idućeg posta, bye, bye!








Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...