Follow by Email

utorak, 19. veljače 2013.

Ormar u svom svojem veličanstvenom izdanju...:D

Donesen od dide, bio je smeđ. Mama ga je prije neke dvije godine obojila u bijelo-sivu mat boju.
Stajao je tako pa eto do sada i služio kao neka vrsta ostave... :)



Krenula sam najprije sa šablonama, ali prvo sam išla težim putem (šablone sam rezala na papiru, jako puno njih s obzirom da sam papir svaki put kada bi prešla kitom po njemu, bacala ) i na taj način sam napravila sva njegova vrata. (tebi se dive, a nitko ne zna što sam prošla ja...;))))
Zatim sam se opametila i izrezala šablonu na foliji. To je tako lako da nisam mogla vjerovati što sam radila do tada.
Ali dobro, sada znam za ubuduće, a svima koji će se tek dati na posao sa šablonama savjetujem da NE režu šablonu na papiru! Jer je na foliji lako raditi, a da ne pričam da je i oblik šablone mnogo bolji i ljepši!
Šablonu sam fiksirala žutom ljepljivom trakom, kit nanijela i maknula šablonu. Čekala sam preko noći da se osuši jer je u toj sobi malo hladnije od ostatka kuće. 


Moram priznati da su meni ovako bijele šablone bile
predobre, ali eto, mama je željela da budu prošarane bitumenom.




Kada se kit posušio, pošmirglala sam šablone da zagladim masu i opet nanosila bitumen spužvicom.

Sada on izgleda ovako :


Nalazi se na mjestu nemogućem za normalno fotkanje, ali dok ga ne premjestimo, morat ćemo se zadovoljiti ovime.. :D



Ladica je dobila decoupage i to salvetom koja je inače bila namjenjena za cijeli ormar, ali sam odustala od toga.


Ovdje, na prednjoj strani ormara su šablone malo lošije jer su rađene papirom, pa se na nekim dijelovima ruže ne vide lijepo, a šablona je ista kao na bočnim stranama ormara, samo umanjena. A u sredinu je išla drukčija šablona.



Zdjele za juhu...divne..:)


Mamine slike koje čekaju uokvirenje...predivne...:)





Moji stalci za torte..:)


Pas koji je neizostavni dio mog kreativnog reda/nereda..:)


Morao sam malo pozirati jer sam mislio da ću dobiti pistaciju 
( negovi keksići ) :D



Ručkice obojene zlatnom akrilnom bojom ( hvala kumi ) :D


Na nogicama dio velike, bočne šablone.

Eto to je to, nadam se da vam se sviđa koliko se meni sviđa! 
Jedva čekam da ga stavimo na neko vidljivije mjesto, jer više mu nije mjesto u ostavi..:))))
Enjoy your day! :*



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...