Follow by Email

utorak, 19. veljače 2013.

Stalci za torte

Budući da će meni trebati jako puno stalaka za torte ( za svatove i tako to) , a oni su stvarno onako, malo skupi, pogotovo oni koje bi ja kupila pa eto, bacila sam se u njihovu izradu.
Tanjur sam kupila u Offertissimi za 10kn :)  :



Kupila sam akrilni bijeli lak sprej za 21kn u Delta Coloru i obojila tanjur.

Donji dio koji služi kao stalak na kojem stoji tanjur je obična čaša tj. kristalna čaša koju sam našla kod dide i totalno služi svrsi, ostale su još dvije..:D


Misli se na ove s lijeve strane, ove desno su također nađene kod dide, ali njih imam šest i odlične će biti za popiti koje žestoko piće..:D
Čašu sam također obojila bijelim lakom.
Tanjur i čaša se zalijepe moment ljepilom, to onda izgleda ovako :




Baš mi se sviđa! :D



2 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...