Follow by Email

ponedjeljak, 18. veljače 2013.

Stara stolica - novi izgled

Dugo me nije bilo, ali evo nastavljamo di smo stali...;)
Ova stolica je stara i u našem je domu jako dugo.
Njen prvotni izgled bio je bijeli, pa ju je mama obojila u trulu višnju, a ja sam joj odlučila vratiti bijelu boju s malo promjena.
Stvarno sam oduševljena šablonama i to je definitivno moja najdraža tehnika.
Ali dobro, idemo najprije vidjeti kako je stolica izgledala :)


Nikako ne mogu naći sliku prije farbanja, ali evo ovdje se djelomice vidi boja koja je ispod bijele.
Koristila sam bijelu fasadnu boju, a nanosila sam ju spužvicom.
Nakon toga stolica je čekala moje bolje dane, nisam željela na njoj decoupage, a nisam bila sigurna ni što bi s njom.
Pa je ona mirno stajala ispod stubišta, lijepa baš takva kakva je. :)
A ovih dana sam se počela baviti jednim starim ormarom u sobi ( to ćete uskoro vidjeti :) ), pa otud inspiracija i za stolicu..;)


Napokon sam izrezala šablonu na foliji od rendgenskog snimka, i moram reći da sam bila luda jer to nisam napravila i ranije. :(


Šablonu sam fiksirala ljepljivom trakom i malom špatulicom nanosila kit masu. Nije bilo jednostavno jer rubovi nisu ravni, a ni njene nogice, ali nekako sam uspjela.








Čekala da se osuši, jedan se dio sušio preko noći, ovaj gornji, a ovaj donji sam napravila ujutro i nakon nekih 5,6 sati sam sve to ošmirglala. Ne skroz, samo malo da kit masa postane glatka budući da na nekim dijelovima bude jako oštra.




Završna faza je išla dobrim starim bitumenom, koji sam nanijela na spužvicu, malo protrljala po papiru da ne nanosim crnilo i krenula šarati po šabloni. :)



Naravno da nisam odoljela da stavim krletku da neko vrijeme bude na njoj, makar dok joj ne napravim neki zgodan jastuk za sjedenje. :)
Nadam se da vam se sviđa, ja sam oduševljena. :D
I moram priznati sve mi to nekako ljepše izgleda u stvarnosti.
Pozdrav!




2 komentara:

  1. svida mi se jako,jedva cekam vidjeti uzivo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je divna, i ormar je pri kraju..
    Sutra mislim da će biti finito..:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...