Follow by Email

petak, 8. ožujka 2013.

Aldina kutijica :)

S ožujkom valjda krenule samo kutijice...:)
Nije to baš išlo ovim redom, ali nema veze.
Kutija kupljena u Offertissimi.
Budući da je kutija bila svijetle boje, a ja sam željela ispucani izgled, najprije je obojena crnom akrilnom bojom. Počela sam sve bojiti spužvicom, pa tako i ovo. :)
Kada se boja osušila, kutiju sam premazala crackle lakom i čekala da se osuši nakon čega sam ju bojala krem bojom ( nju sam dobila onako kako sam pisala u prethodnim postovima ) :)



Decoupage na poklopcu i malo sprijeda. 



Na donjem dijelu sam vrućim ljepilom nalijepila zlatne cirkone jer sam u unutrašnjost kutije stavila zlatne šablone.



Gornja šablona je rađena kitom, osušio se, ošmirglala sam ga i prešla lagano spužvicom umočenom u zlatnu akrilnu boju.

 
 Donja šablona je rađena tako da sam spužvicom tapkala po šabloni. Znači ona nije ispupčena kao ova gore, nego samo šablona napravljena bojom. 

Uglavnom kada radite šablone bojama, a ne kitom ili strukturnim pastama, onda ih nikada ne radite kistom jer bi vam se boja mogla podliti. Uzmite običnu spužvicu, umočite u boju, malo razmažite po papiru ( sve isto kao s bitumenom ) i tapkajte po šabloni.
Eto to je to.

Aldi se sviđa, to je bitno, a nadam se i vama koji ovo čitate! :)
Do iduće kutijice lijep pozdrav!   

 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...