Follow by Email

ponedjeljak, 25. ožujka 2013.

Buvljak u Beču

Ovaj vikend sam provela u Beču. 
Sve je bilo divno, divno, ali ljudi moji da vi vidite taj buvljak! :D
E to je nešto posebno. 
Upravo onako kako sam zamišljala s obzirom na Beč koji je potpuna raskoš.
S obzirom da nisam imala fotoaparat pokušat ću riječima dočarati ljepotu stvari tamo. Ili vam možda, da se ne mučim ;) , reći da je baš onako kako smo gledali u filmovima o dvorovima i dvorjanima. Stolice, stolovi, slike, posuđe, lusteri, lampe, staklo, keramika...
Ma što god pomislite mislim da tamo možete naći...
A torbica iz 20-ih godina, eh...jako puno...://// i jako skupo...:((((
Cjenkajući se uspjela sam kupiti par stvarčica koje su mi baš trebale ( meni sve treba ) :)
Prva stvar koju sam odmah kupila bez cjenkanja ( nakon što sam pola sata slušala abnormalno velike cijene ) je koštala 6 eura i čime sam naprosto oduševljena bio je stalak za kolače ( točnije za macarons :) ) koji sam vjerojatno mogla dobiti za jeftinije, ali meni je to bilo super povoljno! :D


Danas je u Brodu jako tmuran dan pa ni fotografije nisu baš nešto bolje. :)


Ovaj kristalni svijećnjak također je kupljen tamo. S 8 eura, najprije pao na 5 pa na kraju kupljen za 3. Hvala Maji na divnom poklonu! :)




Oduševljena sam ovim!

Zatim su kupljeni tanjurići i šalice. Sve skupa za 12 eura ( opet cjenkajući se ) :) Za ovo zahvaljujem Duški koja je spustila cijene. :)





Predivno!


Ovo nije par, ali tanjur i šalica su predivni, a budući da imam neku viziju što s tim napraviti, još je bolje da nisu isti.



Sada možemo uživati u čajankama...;)
Jedva čekam ponovni posjet Beču i svojim curama! 

2 komentara:

  1. Zdravo, da li mi možeš reći koji su najbolji buvljaci u Becu?
    Idem za dve nedelje, pa se nadam da ces mi odgovoriti do tad. Možes mi poslati mail na thecasualprincess@gmail.com

    Hvala puno! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijep pozdrav i tebi! Post je posvećen buvljaku imena Naschmarkt, tamo sam našla sve ove stvari i vjeruj mi vrijedi ga posjetiti...Ne znam što točno tražiš, ali zaista ima odličnih stvari! :) Ima još jedan - Ringstraßengallerie, ali na tom nisam bila...Sljedeći put je taj na redu...:) Eto napiši svoje iskustvo s buvljaka i sretno! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...