Follow by Email

četvrtak, 28. ožujka 2013.

Hrskava pita s bademima

Ako nešto obožavam, onda su to bademi - u svim varijantama.
Pa tako evo i ovog recepta u kojem su uživala moja nepca. :)


Prhko tijesto :
225g glatkog brašna,
90g kristal šećera,
125g maslaca ( maslaca ne margarina ) :) ,
dva žumanjka

Pomiješati brašno i šećer pa dodati maslac narezan na kockice. Prstima malo umijesiti tijesto pa dodati razmućene žumanjke u koje smo dodali 4 žlice vode ili 2 žlice vrhnja.
Mijesiti tijesto dok se ne poveže.
Ja inače stavim prozirnu foliju na kuhinjsku ploču, tijesto stavim na foliju i preko njega još jedan komad prozirne folije pa ga tako razvaljam za okrugli kalup. Ostaviti tijesto u hladnjaku na pola sata ( ako imate vremena ).

Za nadjev :

5, 6 jabuka
1 limunov sok ( ja koristim limetu )
50 g maslaca
50 g šećera

Jabuke ogulite, narežete na kockice i prelijete limunovim/limetinim sokom.
U posudu stavite maslac i rastopite ga na štednjaku. Dodajte jabuke i šećer i pirjajte 10ak minuta. Ostavite da se malo ohladi.

Za smjesu od badema :

100g maslaca
75g šećera
1 žlica meda
75g badema ( mogu biti u listićima ili mljeveni - ja sam koristila mljevene jer su mi tako finiji )
2 žlice mlijeka

Prokuhati maslac, šećer, med, mlijeko i mljevene bademe.

Pećnicu zagrijati na 200 stupnjeva.
Tijesto izbockati vilicom i na njega stavite jabuke, a na jabuke smjesu od badema.
Peći 45 minuta s provjerama jer su pećnice hmmm, pa sve različite..:) Ako vam se čini da je gotovo ranije, slobodno vadite van!






Čaj u predivnoj šalici s prefinom pitom na predivnom tanjuru! :D
Nećete požaliti ako pokušate napraviti ovo! :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...