Follow by Email

petak, 8. ožujka 2013.

Kako od običnog kartona napraviti okvir broj 1

E ovo je bio posao. :)
U mapi sam našla tvrdi karton pa sam ga prepolovila
Napravila sam dva okvira, drugi je kod kume i čeka slikanje, a ovaj je napokon kod svoje vlasnice Marine. :D
Davno sam ovo napravila, ali eto tek sada je poklonjen pa je zaslužio i ovaj post.
Znači karton prepolovljen. Stražnja strana obojena bijelom akrilnom bojom, čisto zbog, pa ne znam čega..To kako želite, budući da je to poklon ja sam obojila..:)


Izmjerila sam okvir i izrezala materijal u toj dimenziji. Zalijepila ga vrućim ljepilom i krajeve okvira uokvirila čipkom koju sam lijepila na isti način.

Kada sam sve to napravila, gore sam probušila dvije rupe na kartonu i kao što vidite stavila dvije metalne alke ( to mi je ostalo od neke karniše ) i kroz njih provukla vješalicu koja je ručno napravljena od obne žice. Vješalicu  i alke sam obojila bijelom bojom.


Na donjem dijelu okvira probušila sam tri rupe na kartonu.


Kupila sam u Metalci tri vrste lanaca po metru, imaju svašta tamo.
Tako sam odrezala dio lanca, obojila ga u bijelo i stavila na prvu alku ( s lijeva na desno ). Na lanac sam stavila "broš" koji sam napravila tako da sam odrezala dio žice i nizala perle na nju. Na kraju sam ju zavrnula i omotala oko lanca.
U sredini je decoupage na papiru, obješen pomoću male kvačice za zavjese, također kupila u Metalci. :)
S desne strane je najprije stavljena alka, pa kroz nju provučen ključić s ebaya i perjeeeee....:))))
Obožavam perje!
Da se sada  vratim na gornji dio okvira.
Na vješalici sam napravila mašnu od čipke i na njen donji dio također nalijepila čipku.


Od plave čipke sam napravila dva cvjetića i zalijepila na alke.


Izradila sam dvije slike kao što vidite i zalijepila ih vrućim ljepilom.
Između njih sam lijepila plavu čipku. 
Nad gornjom slikom zalijepljenja je ljepljiva bijela traka i tako isto s donje strane druge slike.

  
Cvjetići su svi rađeni ručno. Neki od papira, neki od materijala.
Eto mislim da je to to, ako netko ima neko pitanje ili sam nešto zaboravila, javite se...:)
Uskoro stiže i kumin okvir, i on je baš divan! :)
Do tada Marina će uživati u svom ženskastom okviru, takav je željela pa se nadam da joj se stvarno sviđa.
I da ćemo uskoro primiti fotografiju s tim okvirom na zidu jer sam ga ja slikala njega na ormaru. :D

  

Marina voli anđele pa se jedan našao s desne strane njenog ramena..;)))

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...