Follow by Email

subota, 16. ožujka 2013.

Kako od običnog kartona napraviti okvir za slike broj 2 - kumin okvir

Već sam prije spomenula da sam i kumi napravila okvir, ali ga nisam slikala...
Pa evo sada jesam.
Neću ovdje puno objašnjavati jer je ovaj okvir rađen na istom principu kao i okvir iz ovog posta : 

Nego prijeći ćemo mi odmah na slike :)


Vješalica je rađena na isti način.

 

Umjesto materijala ovdje sam na karton nalijepila valoviti bijeli papir koji je također iz mape.




 Slika zalijepljena na bijeli valoviti papir i to tako da kada se slika okrene vide sve valovi. :)
Koverta izrađena od papira, malo pošmirglana na rubovima.


Dvije rozete rađene također od papira, dosta jednostavno za napraviti, a izgledaju predivno.  Pokraj njih  je cvijet izrađen od vune. Ostali su rađeni od čipke.









Ni ovaj okvir nema još svoje mjesto pa je slikan malo na vratima, malo na radijatoru...:D
Nije bitno, meni je ovo jedan od mojih dražih uradaka...:)

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...