Follow by Email

ponedjeljak, 18. ožujka 2013.

Krletke, krletkice

Sva sam u krletkama ovih dana. 
Prošle godine bila sam kod školske prijateljice na kirvaju. I tako pitam ja nju ; "Nado, imaš li ti možda krletku?", ona će na to ; "Ma nemam Tamara." - ono u smislu tko to uopće ima i što će mi krletka...:) A da samo znate kakvog namještaja ima u njenoj kući 
( aaaaaa, željela sam plakati, ali od tuge jer JA nemam to! ) , a ona ga, pretpostavljate, MRZI! Eh....
I tako odemo mi u šetnju njenim dvorištem i prolazimo pokraj neke prostorije koja je zatvorena vratima od dasaka. Znači vidi se malo unutra, i naravno da njuškalo mora zaviriti a kad ono na kraju na nekoj hrpi stoji ona, predivna baš takva kakva je - krletkaaaa!!!!
Ja kažem "Pa Nado, imaš krletku ( sva sretna ), hoćeš mi ju dati, molim te, molim te, molim te!?!?"
Nada kaže "Ma naravno da hoću (čudeći se mom oduševljenju) !"
Ali s obzirom da smo mi bile sređene za zabavu :) nismo baš mogle doći do krletke a da se ne zaprljamo (velike smo dame) - mislim da se razumijemo, da Nada ne živi blizu ili tako nešto, ušla bi ja odmah po nju, ali ovako...Krletka je mogla čekati.
I tako je ona ostala čekati. Ja sam u glavi imala njenu viziju, ali da ne povjerujete kako se ta vizija zna malo izmijeniti.
Jučer sam poslala svog dragog da napokon pokupi krletku jer mu je to usput više nego meni i kada je krletka stigla, trebali ste vidjeti moje oduševljenje. "Mama, vidi kako je divna, još divnija nego je se sjećam!"
Uglavnom cijelo vrijeme ja zamišljam usku i visoku krletku i jedva čekam takvu, ali došla široka i visoka i oduševi me totalno!
Stvar je u tome što je to bilo davno ( kada sam ju ugledala prvi put ) i ona je bila na kraju pa se nekako nije tako dobro ni vidjela. :)


Uglavnom hvala Nadi, ne zna uopće koliko me usrećila!

A ljudi dragi vi u potragu na tavane, garaže, šupe, tko zna kakvo blago se krije, a da toga niste ni svjesni.
Oni koji se žele riješiti krletki, slobodno neka se jave meni! :D


A sada pogledajte ovu krletku i recite da nije posebna :




Uglavnom budući da je krletka u skoro savršenom stanju, samo je na nekim mjestima pohrđala, ne znam što ću točno s njom, ali mislim da će ostati otprilike ovakva kakva je.

Sa cvijećem unutra bit će savršenstvo bez mane! :D

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...