Follow by Email

petak, 8. ožujka 2013.

Makeover Martinine kutijice broj 2

Nastavljamo. :)
Druga kutijica izgledala je ovako :

Kožnu ručku i ovu kožu na krajevima sam skinula.
Kutijicu sam premazala cracle lakom i čekala da se osuši.
Svijetlo žutu boju sam nanosila spužvicom, a dobila sam ju miješajući bijelu fasadnu sa malo više oker boje. Uglavnom pomalo dodajete oker dok ne dobijete željeni ton.
Kada se boja osušila još sam malo kutijicu prešmirglala kako bi dobila što pohabaniji izgled.
Na poklopcu je rađena šablona, opet kit masom i špahtlom.
Nakon sušenja kit je ošmirglan i šablona spužvicom obojena crvenom bojom, naravno samo djelomice.
Na donjem i unutarnjem dijelu kutije rađen je decoupage, ove ruže su mi stvarno predivne. :)
Kutijica je na kraju premazana lakom.
Sada izgleda ovako :
 












   
Eto Martina, do iduće kutijice uživaj u ove dvije! :D
Pozdrav!

1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...