Follow by Email

subota, 16. ožujka 2013.

Makeover krletke broj 2

Već viđena u prethodnom postu o makeoveru krletke, ali da ponovimo gradivo. 
Krletka izgleda ovako :



Dobila sam ju od svoga dragog kojemu je ta krletka bila negdje bačena, također spremna da završi u smeću. :(

Najprije sam krenula s donjim dijelom.
Kao što vidite to je plastika, možda se ne vidi ali dosta je popucala.
Najprije sam na njoj radila šablone kitom, kad se osušio, pošmirglala i cijelu plastiku obojala primerom.
Zatim sam bojala bijelim akrilnim sprejom.


Čipka je s ebaya i lijepila sam ju vrućim ljepilom.


U unutrašnjosti plastike stavila još dvije šablone.




Kao što vidite lijeva donja strana je pukla, ali ja sam ju ostavila tako jer kad se stavi gore krletka to se baš ni ne vidi.


Na dno krletke sam stavila šablonu i plavim akrilnim sprejom poprskala.







Ljuljačka je neizbježna. Bila je sa krletkom. :)



Obojena plavim akrilnim sprejom. 
Svi broševi i cvjetovi rađeni ručno.












Umjesto kukice, imala sam ovu vješalicu. Obojila sam ju primerom i onda obojila bijelim sprejom.
Učvrstila sam ju žicom koju sam također obojila u bijelo.
I na mjestu gdje je broš bila je jedna rupa koju sam na ovaj način sakrila. :)









Predivna. :)




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...