Follow by Email

subota, 16. ožujka 2013.

Makeover krletke

Mislim da svoju ljubav prema krletkama ( ali praznim, da se razumijemo ) ne mogu nikome dočarati...:D
Pa eto što je nekome smeće meni je blago pa je i ovo došlo u moje ruke za nešto sitno kuna. :)))))))))
Krletka je izgledala ovako :



Inače je stajala u okrugloj plastici koju sam zaboravila slikati. Plastika je bila smeđa.

Sada to izgleda ovako :


Prešpricana bijelim akrilnim sprejom. 
Moja preporuka je da možda krletku prije bojanja prijeđete primerom. Ja nisam i zato mi se boja čim malo lupim nečim po žici runi. Meni to ne smeta jer će mi na kraju dati pohabaniji izgled ( što i želim ), ali za one koji žele trajniji izgled toplo preporučam primer prije bojanja.


Broševi su rađeni ručno od tanke žice i perlica. :)


 Baš smo divni! :)



Ove ružice su bile Martinin otpad koji mi je donijela u nekoj kutijici za makover. Savršeno su se uklopile.
A ove mašnice s ružom u sredini su naručene s ebaya i lijepljene vrućim ljepilom.


Staklenka je našla svoje mjesto u krletci s obzirom da meni krletke služe za cvijeće.



Smeđa plastika je obojena bijelom fasadnom bojom. Budući da je sva jadna popucala, gore je lijepljena roza traka sa sitnim ružicama, ne znam koliko se to baš vidi. A zatim je obgrljena perjem ( koje toliko obožavam, baš kao krletke i čipku...:) )



Gore je također provučena trakica koja omogućuje transport krletke i njeno vješanje na nešto. :)



Definitivno obožavam ovu krletku!!!
Pa eto tko god ima nešto ovako za baciti, slobodno neka se javi! :)

Uskoro makeover još jedne krletke :



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...