Follow by Email

subota, 16. ožujka 2013.

Pita od banana

Sinoć sam se vratila s aerobica i sanjala nešto slatko...Nisam pokleknula jer navečer ne jedem,pogotovo ne slatko :) ali sam zato napravila pitu od banana, naravno desert za sutra...:D
Preporuke svakome da ovo proba napraviti jer kad ju jednom proba mislim da će ju često praviti.
Uglavnom, zamijesite prhko tijesto od 225g brašna, 125g maslaca, 100g šećera i dva žumanjka u koja odate 4 žlice hladne vode i malo izmiksate prije dolijevanja u smjesu.
Neka tijesto odstoji pola sata na hladnom ( preporuka, no ne mora ).
Ja imam okrugli silikonski kalup sa rebrima na stranicama što mi je savršeno za izgled pite, vi to možete staviti u bilo kakav kalup.
Volim kada tijesto mogu prebaciti na stalak, a ako mi je u nečemu što nije silikonsko, to ide teže ili nikako. :)
Tijesto peći oko 25 minuta na 180 stupnjeva.
Dok čekate tijesto, štapnim mikserom izmiksajte 2 dcl mlijeka s jednom bananom. Ostavite sa strane. U posudu stavite 5 žlica kristal šećera i na štednjaku ga karamelizirajte. Morate stalno miješati i naravno pazite na jačinu vatre da ne bi izgorilo. :)
Kada se šećer otopi, smanjite vatru i dolijevate polako mlijeko s bananom. Počet će vam jako kuhati, ali ne zabrinjavajte se jer tako mora biti, samo dobro miješajte. Ako se stvore kulge od šećera tj. karamel, ne brinite ni oko toga jer ćete to kuhati dok se to sve ne otopi.
Kada vam se krema skuhala maknite ju sa štednjaka.
Prhko tijesto sam prebacila na stalak kada se malo ohladilo i na njega stavila kremu od karamela koja se također malo ohladila.
Uzmete dvije banane i režete ih na kose kriške. Znači ne na krugove nego na koso. :)
Trebaju vam dva šlaga od 250 ml ili jedan od 500.
Jedan šlag ili pola ovog od 500 izmiksajte, a za drugi u šalicu stavite malu žlicu kave ( nescafe ili tako nešto ) i malo vrhnja za šlag da tu se granule rastope. Onda to stavite u drugi šlag i izmiksajte.
Znači imat ćete normalni šlag i šlag od kave. To ide preko banana. Inače stavljam žlicu jednog pa drugog pa onda žlicom radim krugove po piti da se to malo pomiješa, ali samo malo. :)
Naribate čokoladu preko i to je to. :)
Na kraju to izgleda ovako :








I stvarni razlog zašto sam to napravila dan ranije je taj što tijesto bude puno mekanije. Prvi dan će vam sve to biti malo tvrdo, a kada se opusti preko noći...jako fino...:)
Uživajte! Ja znam da ja hoću.
Izvorno ovo je recept Jamie Olivera, kod njega možda ide nešto malo drukčije, ali u principu mislim da je to to.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...