Follow by Email

nedjelja, 28. travnja 2013.

Blueberry Cheesecake - Apsolutno fantastično!!! :)

Recept sam našla negdje na Pinterestu, torta me oduševila izgledom pa sam čitala sastojke i pomislila da to ne može nikako biti loše.
Jedini "problem" što je recept sav u cups - ima :D , pa sam našla neku stranicu koja mi je pomogla pretvoriti ih u grame. Uglavnom zašto sve ovo pišem? 
Zato jer sam stavila 300 g borovnica i 245g soka od jabuke ili vode,stavila sam vodu jer nisam imala sok, ali mislim da bi sa sokom bilo puuunooo bolje! 
Torta treba imati puno manji krug od borovnica ( vidite sliku dolje ) :) , a budući da je ovdje bilo jako puno borovnica moj krug je veliki. :) 
Iako ne škodi jer je torta fantastična, ali izgledom bi bila predobra kada se izreže jer bi bila pola ljubičasta, pola "bijela". Moja preporuka je da stavite malo manje borovnica i soka ili vode.

Sastojci :

200 g borovnica ili 300g
120 g soka od jabuke ili vode ili 245g
2 žlice kukuruznog škroba
250 g brašna
200 g šećera
120 g maslaca
Pola žlice praška za pecivo
Pola žlice sode bikarbone
1 žlica ribane limunove korice
60 g jogurta
1 žlica vanilin ekstrakta
2 velika jaja
500 g sira
1 žlica limunovog soka
54 g scjeckanih badema

Borovnice staviti sa sokom ili vodom kuhati na srednjoj vatri uz povremeno miješanje 3-5 minuta.
Pomiješati kukuruzni škrob s vodom. Vode dodate samo da škrob postane tekući. Malo smjese  s borovnicama dodati u razmućeni škrob da ga malo ugrijete pa ga umiješati u borovnice, kuhati oko 1 minute i ostaviti da se ohladi. 
Ako vam se smjesa čini prerijetka, slobodno dodajte još malo škroba s vodom. Smjesa bi trebala biti teksture kao žele, malo manje čvrsta. :)
Zagrijati pećnicu na 200 stupnjeva.
U zdjeli pomiješati brašno, 150 g šećera, dodati maslac i umijesiti tijesto. Dodati prašak za pecivo, sodu bikarbonu i koricu limuna. 
U posebnoj zdjeli umiješati jogurt, vaniliju i jedno jaje. 
Dodati u smjesu s brašnom.Ostaviti malo ove smjese sa strane za kasnije.
Tijesto staviti u kalup koji ste prethodno namastili i pobrašnili. 
Izmiksati sir s preostalim šećerom (50g), jednim jajetom i limunovim sokom. 
Preliti preko tijesta. 
Stavljati borovnice u krug par centimetara od ruba kalupa. 
Bademe pomiješati s preostalom smjesom od brašna i posuti oko ruba.
Peći 45 minuta na 180 stupnjeva. 
Oni koji imaju ventilator na pećnici -  ja nisam pekla s uključenim nego samo pečenje gore-dolje.











Obavezno pokušajte napraviti, nećete požaliti...:)


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...