Follow by Email

subota, 6. travnja 2013.

Idemo na put

Ovi su koferi valjda stari koliko i ja, ako ne i više. :)
I baš ih jako volim, ali nekako ta crna boja na njima...hmmmm, ma ne znam, nije mi to bilo to. 
Pa sam se malo dala u njihov makeover. :)
Slikala sam samo manji, kakav je bio prije :


Takav je bio i veliki. :)
Sada oni, spremni za polazak, izgledaju ovako :


Koferi su plastični i malo hrapavi, uglavnom je na njima bilo super raditi.


Dva puta sam ih bojala bijelom fasadnom bojom da bi bili baš bijeli.
Nakon toga kao što vidite decoupage s ovim divnim ružama.


A na velikom sam koferu i s jedne i s druge strane radila šablonu kitom, koju sam naglasila bitumenom.



Prelakirala sam ih akrilnim lakom.


Na ručke drvofiksom zalijepila čipku jer sam imala u boji kakve su ruže pa nisam mogla odoljeti. :)

Uglavnom obožavam ih i jedva čekam da krenem s njima negdje na put! :D






Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...