Follow by Email

ponedjeljak, 15. travnja 2013.

Kako od starog kofera napraviti posebnu uspomenu

Put u Zagreb na buvljak u potragu za starim koferom.
Inače stvarno obožavam kofere, svih mogućih oblika...eh kad bi se barem negdje moglo naletiti na one okrugle, ali dobro nastavljam se nadati barem jednom takvom. :)
Bitno je da kockastih i pravokutnih ima. :)
Potraga nije dugo trajala, našla sam točno što sam tražila, ni prevelik, ni premali, samo 10 kuna. :D
E sada, zamisao je ovakva. U sali, onoga dana kada i ja postanem gospođa :) na okruglom stolu stajat će ovaj kofer. A namijenjen je darovima. Škrinje, kutije i tako to, ma sve je meni to zanimljivo, ali nekako kofer - e pa to mi je baš to. 
U početku sam željela da to bude krletka, ali sala će ionako biti ukrašena krletkama u kojima će biti cvijeće, pa čemu onda još i tu krletka... A i darovi bi mogli ispasti - ne daj bože! ;))))
Uglavnom zamišljam kako u njega mogu staviti sve te sitnice s vjenčanja i onda kada jednom moja djeca ili unuci odrastu, nađu to negdje na tavanu i budu oduševljeni kao što bi ja bila. :D 
Ja stvarno puno sanjam! ;) Ali eto, moram se nadati da će ljubav prema vintageu i shabby chicu prijeći barem na nekoga.
Kofer je izgledom bio ovakav :





Napokon je gotov i sada izgleda ovako :




















Uglavnom ja sam oduševljena, a vi ako imate bilo kakvo pitanje kako je što rađeno, slobodno...:)


Pozdrav!

Broj komentara: 8:

  1. jako mi se sviđa! kako ne, ukrašen je vrlo ukusno, i ja isto volim shabby, samo ga nikako ne mogu ukomponirati u svoj dom. hmm, promijeniti ću kuću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema druge nego ju promijeniti..;) Ali mislim da se shabby detalji mogu uklopiti u svačiji dom, samo treba pokušati...:) I by the way, odličan ti je blog! :)

      Izbriši
  2. Pozdrav :) Radite divne stvari i ja sam sva u tome stilu,obnavljam stari namještaj,imam također i par kožnih kofera ovako kao Vaš na slici,pa me zanima čime da ih obojim,a da se boja ne ljušti,otpušta i sl ??Za to rješenje još uvijek nisam našla pa ako možete pomozite,bila bi zahvalna :)..

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav i hvala! :) Kovčeg je obojen običnom fasadnom bojom i moram priznati da mi boja s njega uopće ne pada, a čak ga nisam ni lakirala. Kovčeg koji je bio plastični sam prije sloja fasadne boje prebojala drvofiksom kojeg malo razrijedim vodom, ali njega sam lakirala - s njega mi se boja također ne skida. Drvofiks samo pomaže da se ta boja "zalijepi" i ne ljušti. :) Kojim bojama ste vi pokušavali? Nadam se da sam barem malo pomogla. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram probati :) Ja se iskreno nisam ni usudila pokušati jer sam čitala po internetu i većina koji su probali bilo čime bojati pišu kako ili se boja ljušti,ili otpušta u dodiru sa vlagom tako da ih još uvijek nisam ni pokušavala bojati,bilo me pomalo strah :) ..Jedan je od mat kože,a drugi je od sjajnije,ovako poput ovoga Vašega ... A kakve su to fasadne boje,za unutrašnje ili vanjsko bojanje?

    Što se plastike tiče,ona se prelijepo boji autolakom u spreju,luda sam za plastičnim vintage telefonima pa imam iskustva s time,samo lijpo pošmirglati i u par tankih slojeva nanijeti,ne kuži se uopće da nije originalno u toj boji došao :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Da, imam i ja iskustva s autolakovima i slažem se, zaista su odlični...Premda za neke stvari nisu nikako, ali dobro..;) Fasadna boja je za vanjske zidove, na bazi vode je i odmah se suši. E sada, ne znam što da kažem, kovčeg izgleda kao i prvog dana kada je obojen, nosila ga jesam svugdje, ali nisam pokušala strugati boju s njega. Znam samo da se ne ljušti niti se diže od vlage. Ja riskiram pa što bude bude, i do sada je uvijek bilo odlično..:D Možda da se još malo raspitate, možda postoje boje za kožu...Mislim ako se boja ljušti, znači da ćete u najgorem slučaju samo maknuti boju s kovčega, zar ne? ;) Uglavnom javite jeste li i što uspjeli napraviti. Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Svakako ću probati,ovaj mat će sigurno to bolje primiti od ovog sjajnog,ali nemam šta izgubiti :) Uostalom više će služiti kao ukras nego sredstvo za upotrebu ;) Javim se sa utiscima i hvala puno na savjetima :)
    Lijep Vam pozdrav i dalje nastavite raditi tako lijepe stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Da, to svakako. Sretno i vidjet ćete da će vam ispasti sve odlično! Pošaljite i fotografiju rada ako budete željeli. Pozdrav and stay positive! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...