Follow by Email

subota, 6. travnja 2013.

Kutijica za curicu

Obična kutija kupljena u Offertissimi.
Obojena bijelom fasadnom bojom. 
Na poklopcu rađena šablona kitom, našla sam ju na internetu i oduševila se, baš mi je za neke male curice. :D


Unutra na poklopcu rađena ista šablona, ali samo jedna i malo veća.
Šablonu sam isprintala na papir i izrezala jer ovo baš neću tako često upotrebljavati, a inače sam počela kupovati foliju za printanje pa na to fino isprintam šablonu, izrežem i imam sto godina. ;)


S lijeve strane zalijepljena roza mrežica, malo perja na nju, dva cvjetića izrađena od čipke ( oni stvarno budu brzo gotovi ) i jedna zelena ružica.



U kutijici mala ukosnica na koju sam zalijepila čipkasti cvijet i na njega ovu mašnicu s ružicom. Svi ovi dodatci su naručeni s ebaya. :)


Šablona s vanjske strane poklopca je obojana akrilnim bojama u skladu s ružicama ispod. :)



Jučer su mi stigle salvete iz Zagreba i jako sam zadovoljna! 
Znači na donjem dijelu kutijice rađen decoupage. 




Iznad decoupaga izrezana čipka i lijepljena tako što sam drvo premazala drvofiksom pa na njega zalijepila čipku. Obavezno čekati da se to dobro osuši. Meni se sušilo preko noći.



Meni se ovo jako sviđa, mislim da bi ju čak i sebi ostavila, ali eto budući da je mama rekla da ju ta curica podsjeća na mene kada sam bila mala, onda nije ni čudo što ju nikome ne bi dala....;)))))

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...