Follow by Email

četvrtak, 11. travnja 2013.

Vanjska kuhinja - peka

Nema me baš često ovdje. Najveći razlog je sunce vani i radovi koji su već trebali započeti, ali zbog kiše to nije bilo moguće. 
Pa zato je sada krenulo sve punom parom. :)
Prvi posao bio je srediti vanjsku kuhinju. Davno sam ju smislila u glavi, ali eto napokon da ju i realiziram. Budući da je fasada žute boje i dvorište je puno zelenila ( ne još, ali uskoro ) :) , odlučila sam se i na takvu varijantu kuhinje.
Gornji element je izgledao ovako :



Sada element izgleda ovako :




Obojila sam ga u bijelo, na rubove lijepila salvete ( koje su me oduševile ) a u sredini radila šablonu kitom. Kada se osušilo pošmirglala šablonu, i rubove elementa, pa još dodatno sve to naglasila bitumenom. Šablonu sam još malo prešla zelenom bojom, sve to na spužvicu i lagano prelaziti preko šablone. Ručkica obojena narančastom akrilnom bojom.
Obavezno lakirala, koristila sam akrilni lak.

Ispod elementa je sudoper, koji je betonski. Još dok sam bila curica listala sam mamine časopise o uređenju interijera i sjećam se da sam se uvijek divila tim betonskim sudoperima, pogotovo što su svi bili tako dobro uređeni, uvijek s nekim cvijećem, mozaikom i slično.
Pa u tom stilu ide i moj...:)
Izgledao ovako :



A sada : 


Obojen bijelom betonskom bojom. Rubovi i unutrašnjost naglašena bitumenom.


Malo salvetica tek toliko da dobije neku svoju dušu.



A slavinu sam morala obojiti u narančasto jer....ma jednostavno sam morala. :D

Ispod sudopera je mala paleta koju sam obojila također u bijelo.


U sredinu na tri letvice lijepljene iste salvete, sve prelakirano.



Još samo kupiti šanire i vratašca će se lijepo otvarati. :)

Evo još jedna fotka u kompletu :


Još kad sve procvjeta, e tada ćete dobiti pravu fotku. ;)
Pozdrav!






Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...