Follow by Email

utorak, 14. svibnja 2013.

Ljuljačka stolica

Ne postoji mi ništa bolje od stolica za ljuljanje. Oduvijek sam ju željela, nemam ju ni dalje, ali sam ju dobila za makeover. :)
I stolica će biti kod mene dok ona ne bude imala nešto svoje za staviti ju, a taman ću do tada imati i ja svoju jer sam smislila način kako da ju sama napravim! :D
Njena gazdarica ( Martina ) je željela da stolica bude bijela, sa šablonom i tek malo naglašena bitumenom.
Stolica je bila ovakva :



Toliki sam zaljubljenik u ovakve stolice da je meni i ovakva bila divna, ali budući da sam imala točnu viziju kakva će biti kada ju sredim, znala sam da će biti savršena.

Sada izgleda ovako :









Najprije sam ju ošmirglala.
Zatim obojila bijelom faadnom bojom, više puta jer je izbijalo žutilo na površinu.
 Šablona je išla na naslon i male ruže na rukohvatima.
Naglašeno bitumenom i lakirano.
Savršeno!



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...