Follow by Email

subota, 18. svibnja 2013.

Stari ormar - novo ruho

Da napokon i on nađe svoje mjesto na blogu. Završen je mislim prije više od mjesec dana, ali nisam jednostavno stigla posvetiti mu malo vremena ovdje.
Ormar sam dobila od kuma i kume.
Bio mi je lijep i u izvornom stanju, ali dosta oštećen pa je išao na totalnu restauraciju. :)
Police sam odmah bacila jer ih je pojela crvica. Budući da će meni ovaj ormar stajati preko ljeta na terasi, a zimi u kući ali na pločicama nisam špricala ormar ničim protiv crvice. Na to bi trebali paziti ako takve ormare stavljate na parket.
Ormar je izgledao ovako kada sam ga ošmirglala:



U bijelu fasadnu boju dodavala sam pigment zelene dok mi se nije svidjela boja i krenula na farbanje ormara.



Sve rupe na ormaru sam zapunila kitom.
Na vratima je rađen decoupage, a sa strane šablona kitom.
Sve je dodatno naglašeno zlatnom bojom.



Ormar je bio glavna dekoracija svatova. :)





Unutrašnjost vrata također je ukrašena šablonom, ali nju sam ostavila bijelu jer su mi police također bijele.


Kad zamirišu jorgovani! Love!





Moje uokvirene knjige :) Iskinula sam iz časopisa stranice i njima obložila knjige, povezala s čipkom i eto vam divne dekoracije! :D


Krletka moja divna, sada je našla svoj smisao. :)



Brojevi za stolove. :) 


Mali romantični kutak za dvoje. :D

Everything handmade by me...:) 
Naravno uz malu asistenciju mojih djeveruša i kume, mame i ostale ekipe koje su samo ubrzale ritam...:D



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...