Follow by Email

četvrtak, 11. srpnja 2013.

Buvljak

Predivan pronalazak nedavno na buvljaku.
Isplatilo se pržiti na suncu..:D



Na prvoj slici vidite kakva je lampa bila. 
Nisam ju željela mijenjati, samo mi je na njoj smetala ona jaka i žuta zlatna boja koja je totalno neprirodna, a ni ovaj drveni dio nije mi bio primamljiv ovakav kakav je.
U Delta Coloru sam kupila zlatni sprej za nekih 27 kuna i prebojala ju cijelu. I abažur i stalak.
Stakalca se skidaju tako da posao nije bio kompliciran.


Ni na jednoj slici se ne vidi, ali ja sam i kabel obojila u zlatno, bio je bijeli i nikako mi se nije uklapao. Postoji li zlatni nemam pojma, ali moj je sada postao. :D

Uglavnom budući da me jako podsjeća na Tiffany lampe, tako ju i zovem..:)

Moja Tiffany za samo 20 kn <3

I još jedna sitnica s buvljaka za 5 kn koja me jako obradovala :


Totalno će se uklopiti u moj idući projekt...:D

Do tada pozdravi!



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...