Follow by Email

utorak, 9. srpnja 2013.

Makeover kutija koje svi imamo u kući

Svi mi imamo ako ne punu kuću limenih kutija, onda sigurno dvije, tri ili više.
Kod nas se to nakupilo godinama, ali eto i danas većinu proizvoda možete kupiti u limenim kutijama, kao npr. bajaderu...:)
Ja sam ju dobila nedavno i nakon što ju je Moj Netko (suprug) slistio cijelu, ja sam se dala u njen makeover...:D
Pa pogledajte :



Već sam spomenula da lim najprije ofarbam drvofiksom pa nakon toga akrilnom bojom. Ovdje je to krem boja...Ruža je rađena od gipsa u kalupu koji sam naručila nedavno zbog ormara koji je već davno skoro pa gotov..:) Skoro je ključna riječ...:)
Zalijepljena silikonom.
Lakirno mat akrilnim lakom.

 A ova kutija u kojoj su bili keksi, mislim da je stara koliko i ja..:D
Sada je kutija za konce. :)



Postupak isti kao i gore, samo što je rub ovdje dobio malo čipke koju sam lijepila drvofiksom.
Naravno decoupage je na obje kutije...:)

Pozdrav do idućeg tipkanja!

3 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...