Follow by Email

petak, 12. srpnja 2013.

Makeover poslužavnika

Teta Višnja ( već sam ju jednom spominjala, pravila je salate za djevojačku i svatove..:) ) mi je donijela par svojih stvari na preuređenje.
Budući da je rekla da radim kako inače radim iskreno se nadam da će joj se ove stvari sada više sviđati...:)

Ovaj divni poslužavnik je bio ovakav kakvog ga vidite. Najprije je malo ošmirglan pa mu su rubovi obojeni bijelim akrilnim sprejem. Drvo je obojeno bijelom akrilnom bojom.
Decoupage i nakon toga zaštitni sloj laka.





Ja znam da bi ja rado doručak s ovog poslužavnika, a vrlo vjerojatno i teta Višnja! :D

I da, da kažem nešto o ovim bočicama ako nekoga zanima, kupila sam ih u Offertissimi i oduševljena sam njima! :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...