Follow by Email

nedjelja, 14. srpnja 2013.

Stolica

Ovu stolicu sam uzela sa istog mjesta od kud je i ovaj ormar :
http://svijetkrozmojeoci.blogspot.com/2013/05/stari-ormar-novo-ruho.html

Napokon da sam i nju završila.
Željela sam da ostane u što rustikalnijem obliku tj. onakva kakva je bila, samo u drugoj boji.
Njen gornji dio jako je uništen od vlage jer je stajala vani, ali ja to nisam željela popravljati (jer i to se moglo).
Samo sam zakitala rupe od čavala tj. čavle da se ne vide.


Obojena bijelom akrilnom bojom i ošmirglana da bi se vidjela ova zelena boja ispod.
Decoupage sam radila tako da sam drvofiks i vodu pomiješala i doslovno kapala kistom po salveti. Tako se ona nije gužvala, a s obzirom da je površina puna rupa i neravnina, nije bilo moguće lijepiti salvetu na uobičajen način jer bi se poderala.
Obavezan premaz lakom i to je to.





Baš mi se jako sviđa, i ova salveta je božanstvena!
Pozdrav!



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...