Follow by Email

petak, 16. kolovoza 2013.

Dugo očekivani ili neočekivani post - Svatovi :)

Ovo će biti jedan duuuugiiii post.
Neki su čekali i čekali, neki su možda i odustali čekajući, ali tko čeka taj i dočeka pa evo ga....post o tome kako su prošli moji svatovi...:D
Godinu dana priprema i onda vam taj dan jednostavno prođe u sekundi...doslovno...:)
Pola toga se niti ne sjećam od siline adrenalina koji je kolao u meni, ali moram priznati bili su to za sada najbolji svatovi u kojima sam ja bila! :D :D
Ekipa je bila odlična i to je sve što je na kraju bitno.
Većina već zna, a oni koji ne znaju tema svatova bile su 20-te godine prošlog stoljeća...Charleston, Great Gatsby i tako to...
Nije bilo lako, daleko je to i bilo od pravih tematskih svatova, ali velika većina odradila je to bez pretjeranog polemiziranja i hvala im svima na tome! :*



Krletke su bile dio dekoracije i kod kuće i u sali.




Prekrasan vintage sat, vlasništvo djeveruše Maje...:)
Neizostavne puslice u prekrasnoj zdjeli!



Moja prekrasna vjenčanica Paris iz kolekcije Revival Vintage španjolskih dizajnerica Jolande i Kristine Perez zvane YolanCris

Vjerujte mi na riječ kada vam kažem da nju kada obučete doslovno imate osjećaj da je na vama milijun dolara...:D


Davno, jako davno, prije nego sam i pomišljala na udaju nabasala sam na salon vjenčanica u Zemunu, Beograd.
Možete li vjerovati da u cijeloj Hrvatskoj nije bilo vjenčanice koja bi iole prošla pod Charleston?!?! 
Tj. postoji par njih dizajnerice Jenny Packman: 
http://www.vesnasposa.hr/wedding-dresses/jenny-peckham/edition-collection/eden/#.Ug8wsdLxq50 ali nije mi to bilo to nakon što sam vidjela YolanCrisovu kolekciju tj. sve kolekcije!
Put za Beograd urodio je totalnim plodom.
Osoblje salona je divno, djevojke su maksimalno susretljive, a da vam ne pričam da je vjenčanica bila kod mene dobra tri tjedna!!! To u Hrvatskoj??? Nema šanse, ako može plati i nemoj ju ni nositi! ;)
Kada smo kuma i ja ušle u salon izgubile smo se u ljepoti vjenčanica. Vidjela sam ja to sve već na njihovoj stranici, ali kada vi to vidite i dodirnete, e to je osjećaj za pustiti suzu...:) ...barem meni...
Tople preporuke svakome tko je voljan potegnuti do Zemuna, vjenčanice su totalna ekskluziva, mogu se ulopiti u bilo koji stil, cijene i više nego prihvatljive, a ako se izgubite u gradu policija i više nego susretljiva odvesti vas do odredišta. :D
Link do vaših snova :





Haljine, haljinice, torbice, biseri, perje...


Moja divna soba.


Hrana je bila odlična premda nemam lijepe riječi za catering restorana Brod u Slavonskom Brodu i nikome ih ne bi preporučila.
Totalna neprofesionalnost, ali totalna i što se tiče samog dogovora, a da ne pričam oko cijene. 
Oni koji se ipak odluče za njih, dobro se raspitajte oko svega što vam tamo kažu.


Kolači su pak bili druga priča, pravili smo ih sami uz malu pomoć sa strane.
Hvala svima koji sudjelovali u pripremanju slastica! :)




S moje desne strane kuma Ana u divnoj šivanoj haljini.

S moje lijeve strane osoba koja će postati dio naše obitelji, premda to već je, ali...Bratova djevojka Martina i moja djeveruša...u divnoj Mango haljini...Traka na njenoj glavi handmade by me...:)

I desno od mene i kume, ljepotica u tirkiz haljini, djeveruša i dugogodišnja prijateljica Maja.
Nosi haljinu koju mi je muž kupio davno u Puli i na glavi također handmade traku koju jaaaakooo obožavam jer mi je ideja došla u snovima! :)


Lepeza - poklon sestrične Maje, hvala ti...:*



Svaka čast Maji, odradila je to odlično! :)



Maminu haljinu je također sašila ujna. Prekrasno...:)




Torbica iz 20-ih...Divna!



Tokica i biseri...sve iz salona Alhemija...

Obožavam ovu fotografiju!!! Totalno 20-te!!!


Moja divna ploča dobrodošlice...
Revere smo pravili od ružmarina i šlajerke. 
Vezani krem trakicom i viola! :)
Reveri za obitelj i kumove; sve isto samo dodatak crnog perja...jeeeee...obožavam perje! :)


Moj divni mužić (gore)...<3


Gore desno moj prekrasni kum...


Moj prvi vjenčani buket. 
Tu nisam komplicirala, željela sam da bude samo šlajerka iliti gipsofila. :D
Jednu svoju ogrlicu sam omotala oko drške i buket je bio divan.
E sada, tijekom potrage za buketom shvatila sam da cvjećarnice trebam izbjegavati u širokom luku jer su mi za ovakav buket tražili od 350 do 500 kuna!
Strava i užaš.
Ja sam otišla u cvjećarnu, kupila 5 stručaka šlajerke, to platila 50 kuna i odlučila sama napraviti svoj buket.
U međuvremenu sam nabasala na jednu cvjećarnu u kojoj sam ipak buket platila SAMO 50 kuna, a ovu što sam kupila iskoristila sam za revere.

Cvjećarnica Palma u Slavonskom Brodu definitivno odličan izbor!



Gore lijevo divna Manuela u krasnoj haljinici na volančiće i šeširom...Preslatka si!

Gore desno, prijatelj Mirza iz Pule, svaka čast na stylingu! Iako je to Marinina zasluga! :)


Marina & Mirza :)




Gore lijevo i dolje desno, Alda, prijateljica dugih 8 godina, bila si prelijepa! :*



Buba, buba, buba! Neću duljiti kako sam došla do nje, ali znam da kada nešto dovoljno jako želiš se i ostvari. Tako se ostvarilo i meni. 
Buba je u vlasništvu sestrične Michaele koja nam je bila i vozačica.
Tetka je sašila ove divne presvlake za sjedala večer prije svatova! Hvala!



Način na koji gledam svoga muža ( gore lijevo ) mislim da sve govori...:))))



Ljepotan!


Gore desno sestrične Maja i Duška iz Beča i Majin muž Saša!
Styling fenomenalan!!! 
Sve ručni rad ujne Alme, njihove mame, eh da vidite kakve haljine žena šije! :D
Uskoro i to na blogu! :)


Pa smo se išli vjenčati u crkvu u Starom Topolju.


Frizura je rađena u Frizerskom praktikumu u Slavonskom Brodu.
Jedina gospođa koja je uspjela, gospođa Nena Filipović i njoj hvala najviše jer nije ni svjesna kolike sam muke proživjela godinama dok nisam dobila prave velne! 
Divna, premda je probna bila malo bolja...Tako i kumina, ali ok...Bilo je to to pa nećemo zamjeriti! :)


Kiša nam je padala, ali nije pokvarila doživljaj!


O ovom kovčegu je već pisano ranije :


Prekrasna nova sala Matičević! 
Lusteri apsolutno savršenstvo! :)

Rasvjeta by Panonica d.o.o. iz Đakova. 
Sve je bilo odlično, dečki imaju sve što poželite, totalna profesionalnost i moje preporuke.



Gore lijevo muževa sestra koja me totalno oduševila. Svaka joj čast na stylingu, nisam znala da će se obući tako, a još je i djecu spremila u tom stilu, ma odlično!

Dolje lijevo i desno u plavoj haljini ujna Alma koja je šila svima nama haljine. :)
I ovu koju vidite na njoj, naravno skupa sa šeširom. :)



Naš prvi ples uz bend Nova Banda iz Đakova.
Dečki su bili odlični i zaslužuju svaku pohvalu!







Djevojka gore lijevo, Ena, kuma koja je zaslužna za kasniju frizuru. :)
U divnoj haljini koju sam kupila njoj za rođendan, posebno za svoje svatove...;)




Moje divne torte, kako sam ih zamislila tako su i ispale!!! :)
Krletku i bisernu tortu pravila je Jozefina Birindžić, tatina sestrična.
Odradila je odličan posao, svaka pohvala i topla preporuka.
U slučaju da želite naučiti kuhati javite joj se na :




Prijateljica Marina imala je rođendan pa smo joj priredile mali znak pažnje, pjesma i kutijica s kolačima. :)
Ona nosi haljinu naručeno grrrr, ne sjećam se više, ili Ebay ili Amazon.
Traka na njenoj glavi također handmade by me...:)
Bila si predivna! :*



Fotografiju je radio Foto Top iz Slavonskog Broda :










Suncobran - poklon od sestrične Maje, komplet uz lepezu koja se već u ovom trenutku slikanja izgubila...:(

 Naša divna Azra <3


Ne znam koliko sam točno puštala kosu jer su me frizerke uvjeravale da se velne mogu napraviti samo na dugu kosu.://///
Ja razmišljam logično; a zašto su u dvadesetima onda sve žene imale kratke frizure a i dalje velne na glavi??!!?...
Dok nisam došla do gospođe Nene koja mi je potvrdila ono što sam cijelo vrijeme pričala.
Nije ni bitno, na dan svojih svatova imala sam prekrasne velne, ali budući da nisam baš neki ljubitelj sebe s dugom kosom, a i bob je moja frizura od pamtivijeka, poziv drugoj kumi Eni Alar - Vidaković, neki ju možda i znaju, neki i ne...Radi u salonu https://www.facebook.com/fs.ivana?fref=ts u Slavonskom Brodu i stvar riješena odlično! :)




Za moju top formu zaslužna trenerica Marina :












Ovaj sam buket ipak radila sama od cvijeća koje je ostalo. I obožavam ga, bijeli božuri sa roza karanfilima, malo čipke, ogrlica i odlično!



Dvije meni najdraže fotografije.



S njima ću završiti ovaj post.
Moja bajka je tu završila, ali i dalje je svakodnevno dio mog života.
Uvijek će i biti.
xoxo







Broj komentara: 7:

  1. jesi ti to dodavala slika , odlican post !!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da jesam...a tko bi se svega sjetio odjednom...:)

      Izbriši
  2. Iako me drugi post doveo na ovaj blog, nađoh i gledah ove svatove, idem prema dolje, dolje, dolje i mislim si - vau! Kako neobično dobri svatovi i kako dobar blog. Volim kad su ljudi svoji, a ovako nešto se ne može svaki dan vidjeti. Cijeli blog je totalno super i svaki detalj na njemu prikazuje tvoj stil, koji ti zaista pristaje. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti Edita, drago mi je da ti se svidjelo...Zaista uživam u svemu tome i drago mi je da se to i kroz blog može vidjeti...Trenutno obavljam možda najveći pothvat do sada pa eto nadam se da ćeš uživati i u skorom postu...:D Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. I bila je bajka...:) I dalje nastojim živjeti tu bajku...:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako dobro ! http://visasila.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...