Follow by Email

subota, 24. kolovoza 2013.

Fabulous vintage finds! :)


Ovo mi je tata donio od neke bake i nemam pojma koja je njegova svrha, čini se kao mala kutijica. Što god da je preslatko je! 


A iza jajeta mala čipkasta vaza iz Ikee.



Ovaj divni pladanj sam dobila iz Beča. Kaže ujna direktno s njihovog buvljaka (špajza)...:) Prekrasan!


Bočice Offertissima, obožavam ih!


Prekrasno ogledalce, kumin poklon za svadbu...


Luster koji smo kupili mami za rođendan, visi sada u dnevnoj sobi.
Kupljen u Kiki, cijena prava sitnica...;)
Savršenstvo bez mane!



Martinin divni tanjur koji stoji na još divnijem stoljnjaku koji je mama našla u ormaru.


Tanjur iz Martininog dvorišta.


Tanjur i svjetiljka. To sam našla kod muža u kući i dobila na poklon...:D


Ovo također, moram vam reći da kod muža ima svašta, nisam sve ni uspjela slikati tako da uskoro slijedi još jedan ovakav post...:D
Gore desno, sove za sol i papar...Budući da im svakoj fali oko, dobit će nove oči, bijele bisere...


Nisam odoljela a da ne stavim i svoj Ikea krevet koji je napokon opet sastavljen i u uporabi...:)
Nešto prekrasno!


Plava posteljina iz Ikee, podsjeća na one starinske tanjure, stvarno je divna...A ova cvjetna poklon od tete, ona je po ne znam koji put se ponavljam predivna...:)
Gore lijevo mali set za mlijeko i šećer, to je donijela ujna iz Beča.



E tu vidite i kako moj prekrasni muž misli na mene i svugdje gdje ode traži "starudije" (tako on to zove) :)...
Moram napomenuti kako je na mjestu gdje je našao ovu šećernicu našao i preeeedivniii ormar po koji uskoro idemo!!! :D
Volim ga!


Kod svekrve u špajzu. :) 
Premda mislim da će većina kod mene na izložbu kada sredimo stan...:)

Do idućeg posta...



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...