Follow by Email

subota, 7. rujna 2013.

Kuhinja za naš novi dom

Nije me bilo dugo, ali nastavljamo u istom ritmu...
Nemojte misliti da ne radim ništa jer trenutno obavljam najveći pothvat do sada - od sobe 9*5m radimo stan. :D
Mislim da možda par stvari neće biti obojeno, znači teški makeover svega...:)))) A za zidove, grijanje i tako to, zaslužan je tata..:)
Moram priznati da uživam u svemu tome i nemam baš puno vremena za postove, ali evo makar malo da vidite...
Slike nisu baš nešto s obzirom da sve stoji na hrpi, jedva čekam da sve to postavim na svoje mjesto pa ću moći malo bolje slikati, a i vidjeti to u cjelini....:)
Glavno geslo u mom životu je " iskoristi ono što već imaš" pa sam tako nekako i napravila.
1981. godine mama je kupila kuhinju...Ta je kuhinja prošla svašta, i rat i vožnju na biciklu (tako ju je dida spasio) i došla opet kod mame pa kod bake, pa sada kada više ne treba nikome došla je meni...:)
Donji elementi nisu spašeni, imam već neku šemu kako ću to riješiti -to ćete vidjeti kada kuhinja bude postavljena, tako da od donjih elemenata imam samo ladice.
Obojena sam ju akrilnom bijelom bojom i završila bijelom lak bojam.



Vanjska šablona je rađena kitom i naglašena srebrnom bojom, unutarnja samo srebrnom bojom, a na unutra, na leđima kuhinje šablona bijelom akrilnom bojom.




Ručkice sam bojala srebrnim akrilnim sprejem. 
Unutar ladica je šablona srebrne boje.

Čini mi se da je na slikama postoji neki plavi odsjaj, uglavnom sve je čisto bijelo...:)

Uz kuhinju su spašeni i dva sudopera i štednjak s pećnicom...To za sada izgleda ovako, ali ne još dugo...:)





Eto do idućeg posta pozdravi!




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...