Follow by Email

srijeda, 25. rujna 2013.

Lusteri - nešto bez čega nikada ne bi mogla

Kod svekrve(budući da mi je riječ svekrva nekako gruba, od sada ću ju zvati imenom) pa eto kod Ljubice na tavanu sam našla četiri lustera + jedan u ovoj sobi koju sređujemo.
Jedan sam rastavila i od njega ću kasnije napraviti abažur za lampu, ali on trenutno ni nije bitan koliko su ostali.
Za sada je samo jedan gotov u potpunosti, ostali su na pola puta.
Postoji par stvari koje su mi najljepše na svijetu, a jedna od njih su definitivno lusteri!
Uglavnom želim reći da ću u tom prostoru za sada imati 5 lustera, za hodnik trenutno nemam ništa pa tu ide mala divna plafonjerka. ;)
Ovako je luster izgledao :


A ovako izgleda sada :



Moram priznati da bi se u nekoj drugoj viziji luster uklopio onakav kakav je bio, ali u ovoj mojoj trenutnoj ipak je ovako bolji. :)
Metalne dijelove sam prešpricala srebrnim akrilnim sprejem, a staklene dijelove bojala srebrnom bojom za staklo.
Šablona je rađena kitom izvan i unutar jer nisam sigurna na koju ću ga visinu moći postaviti, pa da se svakako vidi (bit će postavljen iznad blagovaonskog stola) :)
Imam još jedan identičan koji ide u kuhinju, ali još nije potpuno gotov pa...Njegove fotografije slijede...:)
Šablonu sam ručno rezala, ako se nekome sviđa ovdje ju možete preuzeti:


Za luster sam koristila samo ovu gornju šablonu.
Na donji dio čipka je zalijepljena drvofiksom.
Sve je još dodatno prelakirano akrilnim lakom.
Slijedi još par fotografija kada luster bude na zidu, što ne mogu dočekati a do tada uživajte!!!!

 
 




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...