Follow by Email

nedjelja, 8. rujna 2013.

Stolice za naš novi dom :)

Također nešto što je mamino, za našim su stolom stojale prije rata, pa kod nas ovdje u kući sve dok eto ja nisam zatrebala stolice.
Što se tiče kupovine stolica to nije dolazilo u obzir. Dok se ne otvori Ikea, ovdje ne bi kupila ništa jer ništa lijepo nisam ni vidjela, a ono što možda i je lijepo mislim da je definitivno precijenjeno...:(
Ove stolice volim oduvijek i bile su mi divne i ovakve kakve jesu, ali budući da je eto bijela boja moja boja za sve tako i one postadoše bijele.
No dosta priče, obojene bijelom brzosušivom lak bojom koju sam kupila u Obiju.
Šablona rađena kitom i naglašena srebrnom bojom.
Na stolice idu i jastuci, nema ih još ali to ćete vidjeti na useljenju, materijal je kupljen (teta Aida me spasila, nema Ikea materijala nigdje, sve prodano, ali Salzburg je bio dobitna kombinacija...:) i već ih vidim koliko će zasjati u svom punom sjaju. :D

Uglavnom postoje četiri takve stolice, sve su sređene i čekaju useljenje, ali ne više od mene...:)))


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...