Follow by Email

četvrtak, 26. rujna 2013.

Titan vaga

Pronađena na tavanu. 
Nisam ju na žalost slikala u izvornom stanju, ali bila je jako hrđava pa sam ju najprije obojila crnom bojom za ograde. Boja je odlična jer možete bojati preko hrđe i nisam morala šmirglati vagu.
A onda je uslijedila ova predivna plava boja koja ju je jednostavno oživjela. :D
Ja sam oduševljena i jedva čekam da ju stavim u kuhinju.
Sada sam u potrazi za utezima pa ako netko zna nekoga tko ima, javite se...:))))





Boja je kupljena u Obiju. Baš je njihova boja na bazi umjetne smole. Ja sam kupila bijelu i plavu pa sam miješala da dobijem ovu nijansu plave jer mi treba za još par stvari koje idu u kuhinju, a mislim da će vas taj dio ili oduševiti, ili šokirati ili razočarati...;))))
Šalim se, premda ni to sve nabrojano nije isključeno, iako mislim da ovakve blogove prate samo oni koji vole ovakve stvari...;)
Dosta priče, sve to slijedi tek kada kuhinja bude postavljena na zid. :)

 

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...