Follow by Email

nedjelja, 27. listopada 2013.

Blagovaonski ili trpezarijski stol :)

Stol je također gotov i čeka već neka dva mjeseca da ga slikam...:)
Nije baš da toliko nemam vremena nego je jednostavno toliko toga da kada i imam slobodnog vremena jednostvano ne želim raditi ništa...Osim možda diviti se svom radu...;)))))

Tata je stol našao kod nekoga dok je radio, tom nekome nije trebao pa je došao u moje ruke...
Ošmirglan, obojen sivom akrilnom bojom i tada je rađena distress tehnika. Da malo pojasnim kakva je to tehnika...Najprije predmet bojate jednom bojom, kada se ona osuši nanosite drugu boju (u ovom slučaju bijelu), a nanosite ju na suho, najbolje četkom ili recimo ručnikom....Nije baš neka mudrost, dosta je jednostavno...




Na gornjoj plohi stola radila sam šablonu, također bijelom akrilnom bojom....


Šablonu sam sama rezala na foliji, a našla sam ju negdje na Pinterestu...





Stolice su tu, sašivene su navlake za jastuke, ali to još nisam donijela jer radovi nisu u potpunosti gotovi...

Fotografije cijele trpezarije slijede kada sve bude sređeno...
 

 Cijeli stol je prelakiran mat lakom za čamce...
Što reći nego nadam se da vam se sviđa koliko i meni...:)
Pozdrav do idućeg posta!

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...