Follow by Email

utorak, 22. listopada 2013.

Makeover "modernog" namještaja koje ima skoro svako kućanstvo

Baš me nikako nema, ali nemojte misliti da ne radim ništa...;) Štancam ja i dalje, stan još uvijek sređujemo tako da nemam baš puno vremena za pisati postove, ali evo, nekada ga se ipak nađe...:)
Muž je u toj sobi, koju smo pretvorili u stan, imao sklopivi program koji možete u današnje vrijeme vidjeti u svakoj trgovini namještaja....Iskreno, nisam ljubitelj toga, pogotovo što je to iverica i nije baš nešto kvalitetno. S obzirom da mi nije palo na pamet to rastaviti i složiti negdje na tavan gdje će na kraju strunuti i kupovati nešto novo, primila sam se posla oko toga i pretvorila to u nešto što će nam itekako poslužiti, možda čak i dok se potpuno ne raspadne jer ovo sada totalno ima svoju dušu...:)
Ovim sam komodama posebno zadovoljna!
Nisam slikala sve pojedinačno, pa sam odrezala dio slike gdje su bile komode da vidite kako je to izgledalo...:) Slika je dosta mutna, ali vidljivo je...



Obojeno bijelom akrilnom bojom, šablonu rađena kitom, pronađena na netu i izrezana na foliji.


 Prelakirano mat lakom za čamce.
Za ručkice i nogice sam koristila zlatni akrilni sprej, Delta Color, nekih 27 i sitno kuna...:)


 Unutra sam radila istu šablonu, ali u boji...Obična zlatna boja, nije brzosušiva...

Komode sam stavila jednu na drugu jer mi tako izgledaju savršeno, a idu mi u hodnik koji je dosta malen i ne bi drukčije ni stale...
Trenutno će poslužiti kao ormarić za cipele.
Kako su komode jako velike, duboke i visoke u njih mislim staviti još jednu policu da bi ih mogla maksimalno iskoristiti.
Ne znam za vas, ali ja sam ovim komadom namještaja oduševljena i mislim da je makeover itekako uspio!!! :D

Moram samo dodati da itekako napredujemo s makeoverom sobe i jedva čekam da bude gotovo! :)
Pozdrav!

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...