Follow by Email

četvrtak, 5. prosinca 2013.

Božićna dekoracija

Sa svojim odlascima na tavane dođoh i do ovih divnih kuglica.
S obzirom da nisam imala ni jednu kuglicu za svoj novi dom, ove su mi došle kao naručene. Uglavnom davno je u ovom prostoru koji smo sredili bila trgovina, u toj trgovini su bile i ove kuglice pa kada se zatvorila kuglice odlepršale na tavan čekajući baš mene. :D
A što je još smješnije boja totalno ona koja meni treba, pa eto neka netko onda kaže da se čuda ne događaju...;)
Uz sve te roza i ružičaste kuglice našla se i pokoja zelena međutim one su na dnu krletki pa mi se nije dalo izvlačiti ih van na fotkanje. :)
Kuglice su staklene i time jako osjetljive. :)
Imam ih 80-tak i mislim da će nakon ovog giveawaya koji traje biti možda koja kuglica i na poklon. :)
Velike su, posebne i time idealne za poklon nekome. 
Zelene već znam kome ću pokloniti. :)- ovdje može doći do zabune jer sve je sve više mojih ljudi ovisno o zelenoj ;)
Pa evo mojih kuglica i krletki koje će uvijek imati svoju svrhu za ovakve stvari. :)









Dok čekamo svoje mjesto na boru ovdje nam je baš savršeno! :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...