Follow by Email

nedjelja, 29. prosinca 2013.

Božićni vijenac za vrata

Ove godine nisam željela klasični vijenac pa sam muža zaposlila da mi izreže oblutke od drveta.
Njih sam izbušila bušilicom, povezala žicom i dodatno učvrstila vrućim ljepilom.
Mašna od jute, par malih šišarki,koja kuglica od žice, par grančica imele i bora i vijenac je bio gotov za nekih 20-ak minuta.


Vijenac se totalno stopio s vratima koja obožavam. 
Nekada su bila smeđa, ovo željezo i kvaka također...
Ja sam jedva čekala da mi dođu u ruke jer sam znala da će biti divni kada dobiju novu boju. :D





Stolicu koju možda dobro ni ne vidite sam našla na tavanu, sjedište joj je pokidano, ali meni ona svakako treba kao vaza za cvijeće. Do proljeća nema baš neku svrhu pa sam ju iskoristila kao postolje za grane bora.
Ostatak oblutaka = kuglice za bor.
I pom poms još iz svatova, morala sam ih staviti. :)


Uglavnom ove godine mi ne manjka borova pa vas pozdravljam do posta o unutarnjem boru...;)



2 komentara:

  1. Jedan odnajlepših venčića koje sam videla. :) A i ukrasi su originalni.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...