Follow by Email

subota, 28. prosinca 2013.

Spavaća soba makeover

Spavaća soba u prethodnoj sobi nije postojala.
Prostorija je bila pregrađena samo zavjesom jer je u njoj muž  boravio vikendom i praznicima.
Zid smo radili od rigipsa, a postavljen je točno na mjestu gdje su ova vrata od lamperije počinjala, kod one utičnice.
Iako vam se možda čini da je soba mala, nikako to nije jer se dosta prostora dobilo izbacivanjem ovih ormara.




Vrata od lamperije smo maknuli, zatvorili taj dio rigipsom i na zid postavili radijator koji je bio na zidu prekoputa.
Lijevo od zida su bile pločice koje smo polupali i na zid navukli ljepilo za pločice da bi ga izravnali.


Glavni izvođač gotovo svih radova u stanu bio je tata (desno), njegov pomoćnik Zika bio je tu kada se radila voda. :)
Zid desno imao je dva spojena prozora i zid je išao u sredinu tako da je u spavaćoj ostao jedan prozor koji daje dosta svjetlosti, a u "dnevnoj sobi" (pod navodnike je jer je sve u jednom, i dnevna i kuhinja i blagovaonica) dva koja su definitivno dala dosta prirodnog svjetla.


Svi su prozori bili smeđi, obojila sam ih bijelom akrilnom lak bojom.
Roletnice sam također obojila u bijelo, bile su krem, a izvana su one dobile bež boju.
Ispod prozora smo stavili radijator, on je jedini koji je kupljen. :)




Stolić također iz Ikee i mamina slika koja još nije na zidu...:)


Stolica koja je već viđena...Sada je ovdje...


Moja divna zavjesa našla je svoje mjesto.



Ove ruže su davno kupljene, a oduvijek su služile za vezanje zavjese. :)



Psiha koju ste već vidjeli, koso postavljena da bi iza nje stao usisavač i stol za peglanje koji trenutno nemam di staviti, ali i kada ih stavim u novi ormar ona će ostati ovako.
Iz maminih proba kako bi bilo najbolje da stoji, meni se ova najviše svidjela...Dakle petica za mamu...:)






Posteljina Ikea.


Krevet je kupljen u Ikei. Tada sam kupila i ovaj divni baldahin. Davno je to bilo, ali baldahin je do sada bio zapakiran. :)


Luster je bio u ovoj sobi i ostavila sam ga na istom mjestu.
Samo sam ga obojila u zlatno.

Lijevo u sobi su ormari. 
U slučaju nekog produženog boravka ovdje namjeravam napraviti ugradbeni ormar od poda do stropa jer nam ovo baš i nije dovoljno, a i šteta bi bila ne iskoristiti prostor koji ne služi ničemu. :)


Zeleni ormar će najvjerojatnije biti obojen na proljeće. Moram priznati da ga volim i ovakvog, ali vidjet ćemo...Imam neku viziju njega cijelog u cvjetićima...:)
Ormar u sredini je iz kolekcije onog modernog namještaja koji sam već spominjala i objavljivala (one dvije komodice).


 Smeđa boja zamijenjena je bijelom. Malo šablona kitom, ručkica i nogice obojene u zlatno i to je to. :)






Obožavam ovaj krevet i ovu sobu...
Malo sam se zaigrala, ali skoro da bi i mogla spavati s ovim biserima...:)


Naš kovčežić iz svatova ste već vidjeli...Sada je s psihom rame uz rame...:)
On će mi najvjerojatnije služiti za mašinu za šivanje.
Nije unutra zato što malo smeta dekoracija u kovčegu, još se razmišljam hoću li ju maknuti ili ne...:/



Neizostavna ogledala...Ovo je jedno od ljepših koje posjedujem...:D

Obožavam kad od ničega nastane nešto ovako lijepo. :D
Nadam se da se slažete.

Pozdrav do idućeg posta!

2 komentara:

  1. .predobar mi je tvoj blog ,samo nastavi..pratim te ;)) Tvoja druga po ginekologiji.M.V.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...