Follow by Email

subota, 7. prosinca 2013.

Stolica za novi frizerski salon u Slavonskom Brodu :)

Prije samo tjedan dana draga prijateljica i kuma Ena Alar-Vidaković otvorila je frizerski salon "Studio Ena" u Starčevićevoj 38.
Razmišljajući što joj pokloniti, sjetila sam se da sam na tavanu vidjela 20-ak školskih stolica. :)
I tako se izrodila ideja, viziju sam dobila odmah, ali boja je u mojoj glavi bila zlatna dok Ena nije rekla da će imati zelene detalje u salonu.
Nisam se daleko odmaknula od svoje prvotne ideje, ali sam dodala nešto što bi se eto i njoj moglo svidjeti.
Danas joj nosim stolicu i jedva čekam njen izraz lica! :)







Eto stolica je u salonu i nadam se da će tamo i ostati. :)
A sada trk do Ene opuštati se na ovoj stolici, a uljepšavati u njenoj...:D

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...