Follow by Email

ponedjeljak, 3. ožujka 2014.

Lude dvadesete na dječji način! :D

Čovjek privlači ono što osjeća, misli i želi pa sam tako i ja došla u školu gdje je jednostavno "Sve po mom". ;)
Hvala učiteljici Mirti što sve moje ideje prihvati s oduševljenjem i uvrsti u svakodnevicu kao nešto sasvim normalno. Iskreno, mislim da bi to tako svugdje trebalo funkcionirati. :)
Tema naših maškara u razredu bila je, naravno,  lude 20-te! Već sam o tome pisala u postu o svatovima, ali da opet malo educiramo čitatelje. :)


Razdoblje oko 1920.-te godine naziva se još i “era laskanja” (engl. flapper era). Prvi svjetski rat je završio te je u svijetu zavladala euforija. Moda predstavlja odraz svega što se događa oko nas pa je tako i na novu slobodu moda odgovorila promjenama. Haljinama je pao struk do razine kukova te su prestale pratiti liniju tijela. Novi je trend težio jednostavnosti, ali kasnije suknje i prsluci postaju sve složeniji zahvaljujući šavovima, kružnim volanima i lepršavim materijalima. Počeli su se pojavljivati ukrasni šalovi, kontrastne tkanine i slojevi te ručno nizanje perlica koje je iziskivalo puno vremena i novca, ali je bilo iznimno popularno (posebno za plesne haljine).
U “ludim 20-ima”, kako se često naziva ovo doba (doba art decoa), žene su skratile suknju, odrezale kosu, počele pušiti (često i lule), nositi bubikopf frizuru, a s rezanjem kose odbacile su i stari svjetonazor te postale promotori novog duha vremena.



Uz malo truda i vremena djevojčicama sam napravila trake za kosu od čipke, perja i perlica. Nekima donijela torbice, rukavice, našminkala usta i oči i eto bile su spremne za ples.



Osim zabave, na ploči je vidljivo da se danas i radilo. :)


Haljinice su donosile cijeli tjedan, svaka od njih je obukla ono što je našla u ormaru kod sebe ili svojih bližnjih.



Dečkima je zadaća bila nabaviti tregere, leptir mašne, kravate, šešire.



S obzirom da živim 20-te, htjela sam nešto malo drukčije pa eto, bila sam potpora dečkima..:)



Pažljivo se promatra na koji način treba pozirati. :)



Jako uspješno su to odradili.




Svi su naučili par koraka za ples Charlestona i zabava je mogla početi.


Marta i Željka. 4.razred


Ivan, učenik 1. razreda.


Divno je gledati kako djeca s oduševljenjem prihvaćaju nove stvari i koliko mogu uživati u igri što je njima sve ovo i bilo.



Učiteljica je obučena u crvenu haljinu, oko vrata ima divnu ogrlicu i neizostavno crno perje. Traka na glavi je napravljena od crne čipke s dodatkom crvenog perja i crnih bisera.


Valentina i Petra, učenice 1. razreda. :)

Video koji demonstrira cijelu situaciju. :D

video


I za kraj što reći osim da smo se svi ludo zabavili, a ja ću reći da mi je žao što ovu ekipu nisam imala u svatovima. :D


Hvala na divnom danu.


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...