Follow by Email

subota, 8. ožujka 2014.

Thank you universe! :D

Ja kažem : "Želim puno goblenskih okvira" , svemir kaže : "Izvoli!" :D


Pogledajte vi tu ljepotu, ja sam zaista oduševljena ovim okvirima! :)


Ovaj okvir sam kupila danas na buvljaku. Za 20 kn. Nisam se ni pokušala cjenkati, mislim da je to sasvim odlična cijena! 
Hvala-plaćeno! :)


Ovo ispod je okvir koji sam dobila od staklara kojem nosim uokviriti slike, po staklo kada ga okvir nema itd.
Inače je bio jako veliki okvir kojemu je jedna strana bila očuvana, to je ova, pa mi je on izrezao u manji okvir.


Ovo ispod je strana kojoj su otpali detalji, ali sredit ću ja njega! :)
Hvala staklariji Babić!


Kada na buvljaku vidim goblenske okvire prva stvar koju napravim : zovem tatu! :) Jer tata ima lika! :D
I eto tate s ova zadnja dva okvira, ovalnim i pravokutnim!!!


Cijena prava sitnica : oba 10kn! :D
Hvala tata na divnom poklonu za dan žena!




Pozdravljam vas i šaljem puno pozitivne energije! :)
Stay positive!

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...