Follow by Email

utorak, 22. travnja 2014.

Lampa zvana "stara dama"

Ovo vam je dragi čitatelji jedna posebna priča.
Želim u kratkim crtama podijeliti s vama svoj svijet. 
Naime, istini za volju, nikada nisam bila uobičajeno dijete. :) Osobe jako bliske meni razumiju o čemu pričam. ;)
Ponekad sam znala reći da sam crna ovca obitelji. Tko zna zašto sam takva kakva jesam, ali to je na kraju najmanje bitno. 
Ono što je bitno jest da je moj život bio ispunjen i proživljen sto posto iskrenim srcem. I ništa u njemu ne bi promijenila.
Posebno mi je drago kada naletim na osobu koja je jako slična meni.
Upravo takva osoba stoji iza ove "stare dame". Ili uz nju, kako vam je draže. :)


Da malo bolje pojasnim. :)
Marina obožava "staru damu" ( staru stotinu godina), ali u jednom trenutku odlučuje ju pokloniti meni. :D
Ne znam smijem li reći razlog koji je ona rekla meni i moram priznati, s obzirom na vlastiti način života, meni je to sasvim normalno, ali reći ću samo da je osjetila da lampa pripada meni. 
Što god da je ona osjetila, znam što sam osjetila ja kada sam ju u autu ugledala. Marina je pričala i pričala, a moje jedine riječi su bile : "Ja tebe ništa ne čujem". I zaista, ja nemam pojma što je ona ispričala tada. U trenutcima kada sam oduševljena, ja sam vam kao hipnotizirana. :)
Bila sam šokirana, to najprije. Zašto bi netko nekome poklonio ovako nešto?!? (Morate shvatiti da smo mi samo "poznanice", znači ne družimo se privatno.) Onda je došlo ushićenje, sreća i sve što dolazi kada vam se želje materijaliziraju pred očima. Recite što god želite, ali moja vizualizacija je skoro uvijek ostvariva. :D
Onda na kraju, kada se malo smire strasti, nije ni bitno zašto je ona napravila to što je napravila. Osjetile smo to obje. Ona onog trenutka kada je odlučila pokloniti lampu, a ja kada sam ju vidjela.
Gledam ju sada, a u meni je osjećaj čiste sreće i zahvalnosti. Stara dama kao da je oduvijek tu. :)
Zauvijek će imati posebno mjesto u mom životu, ne zato što volim takve stvari, nego zato jer je to dokaz da na ovom svijetu još uvijek ima života.
Kažem života jer za mene nema života ako ga netko ne živi iskreno.
A Marina je čisti primjer osobe koja djeluje iz srca i intuicije. To se vidi, to ne možete glumiti. No way!!!
Lampa je divna, ali ovdje nije poanta u njoj, nego u osobi koja ju je vratila "svom vlasniku". 

Marina, hvala ti što si bila čuvarica ove divne stare dame svo ovo vrijeme!
Imam u glavi male preinake, ali samo da se stopi s prostorom. 
Njena izvorna priča ostat će nepromijenjena.

Evo par fotografija :
















09 10

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...