Follow by Email

utorak, 8. travnja 2014.

Naša kraljevska kupaonica

Evo mene napokon s postom o kupaonici u stanu. 
Ne mogu vjerovati da je već toliko vremena prošlo, stvarno mi nekada treba stoljeće da objavim neki "bitan" post. Ali na pitanje zašto mi toliko treba, ja odgovaram sebi "Napravit ću to kako treba ili nikako!"
Kupaonica je definitivno jedna od meni dražih prostorija pa eto budući da ste toliko čekali počastila sam vas s mnogo fotografija. :D


Izvorno u ovoj sobi nije bilo kupaonice pa smo se dali na posao.
Ekipa koju vidite su neizostavni i svemogući tata, brat i muž. :)
Na gornjoj fotografiji vidljiv je namještaj koji je iskorišten i preuređen na odgovarajući način. :)


Brat Igi u štemanju. :)


Ovako je to izgledalo kada su postavljeni zidovi od rigipsa. Kada je rađena po uzoru na turske kupelji, a u njenom zidu je vodokotlić.


Majstor svih ovih radova bio je tata, bez njega ovo nikada ne bi bilo gotovo i zato mu veliko hvala. 


Podno grijanje. Obožavam!


Ovdje se već počelo s lijepljenjem keramike. 


Tko je probio prozor? Gospon brat. Hvala Igiju jer znam da se napatio. ;)



Namještaj u kupatilu je iz Ikee, ali sve ove metalne police bile su crne boje. Bojila sam ih akrilnom zlatnom lak bojom.


Ogledalo koje ste već vidjeli u blagavaonici, tamo je srebrno, a ovdje zlatno...Jysk, samo 225 kn povodom njihovog rođendana :)


Ovako to izgleda sada kada je sve gotovo.


Vrata su kupljena i bojana bijelom mat lak bojom, Luxal.
Kvaku sam pronašla kod bake i skinula s vrata koja su sada u spavaćoj sobi 
( nisam sigurna da su ona bila u postu, ali bit će). :)



Držač toalet papira Ikea.


Ovdje se vidi šablona kitom na stranicama ormarića.


Tuš je iz Delta Colora.
Keramičaru svaka čast i veliko hvala jer je posao odradio vrhunski.



Moj cvijetni odvod. :)


Polica Ikea. Bila je smeđe boje, obojena bijelom mat bojom. 



Sve ove cvijetne posudice su kupljene u Ikei.


Koš za smeće i stolica - Ikea. :) 


Ogledalo iz Pule. :)



Ručnik Kika.





Kutije - moj ručni rad. Već su bile u postovima.




Nova mamina slika. Divna! Savršena!


Luster sam našla kod Ljubice na tavanu, obojila ga u zlatno. Tri kugle su izgubljene, a gornja nije stala. :)
S obzirom da moja ljubav prema lusterima graniči s opsesijom, luster je morao ići i u kupaonicu, pa sam zbog toga morala smanjiti lance. Rezultat = kugla ne stane! 
Iako, meni je on savršen ovako!




Polica Ikea, bila crna, obojena zlatnom akrilnom bojom. 


Moj ručni rad.


Ikea.


Desni ormar na zidu smo prepilili od onog "modernog" namještaja. Ja sam ga obojila i na stranicama radila šablonu kitom.
Gore lijevo vidite kuglu koja bi trebala ići u sredinu lustera, na nju sam lijepila bež čipku jer je na nekim dijelovima staklo puklo.







Eto, nadam se da vam se sviđa koliko i meni. Znam da ja naprosto uživam! :)
Do idućeg posta ( koji bi mogao biti o hodniku ili kuhinji) ostanite mi pozitivni!






01 09 10

4 komentara:

  1. Stvarno prekrasno


    Ali najbolji je onaj osjecaj kad sam stvaras nesto ..das mu svoj osobni stih....

    I onda uzivas jos vise u tome...kapa dolje majstorima i glavnoj majstorici.;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti na divnim komentarima! :)
    Mene oduševljava kada vizija koju cijelo vrijeme imam pred očima odjednom osvane pred mojim očima. Vjeruj da se ponekad i uplašim koliko točna može biti . :D
    Uglavnom uživala sam smišljajući sve, hvala na svim divnim ljudima koje imam oko sebe, svatko od njih je zaslužan za nešto i bez njih bi ovo ili trajalo stoljećima ili bilo nemoguće. :)
    Mašta radi sto na sat pa će biti ovakvih stvari nadam se jako puno. :) Uskoro počinje makeover dijela mamine kuće pa jedva čekam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je fenomenalan makeover! Svaka cast na tako uspesno zavrsenom poduhvatu!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...