Follow by Email

srijeda, 23. travnja 2014.

Uskrs u našem domu


Kugle hortenzija iz vrta koje su polako u prolazu ubrala sam da bi male kugle imale mjesta rasti, a ujedno mislim da ne trebam ni opisivati njihovu ljepotu u vazama. :)


 

 Stari čajnik.

 

Ove godine nisam bojala jaja, samo par da budu u tonu s ostatkom dekoracije. :) Sva ostala su se kuhala u lukovici kod mame.


Home made macarons. Odlično! :)


Divan bijeli jorgovan, iako u prolazu već.


Divlja hortenzija. Stablo koje mi kada ga vidim oduzme dah. :)
Jako ju volim.



Proljeće je definitivno moje najdraže godišnje doba, a cvijeće uvijek igra glavnu ulogu u prostoru u kojem boravim. :)


Ni kupaonica nije ostala prazna. Divne plave potočnice u DIY staklenci.



Spomenuta jaja koja smo bojali kod mame.
Divna. 



Što reći osim budite mi divni i vi i prostor u kojem boravite.
Lijep kompliment koji sam jučer dobila je : 
"Kod tebe se čovjek ne može osjećati loše."
Ja vjerujem da je to stvarno istina. :)


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...