Follow by Email

ponedjeljak, 30. lipnja 2014.

Stolica makeover

Kao i sve do sada i ova stolica ima svoju priču.
Napravio ju je tata nakon rata kada nisamo imali na čemu sjediti, a cijevi je uvijek bilo. ;)


Postojale su tri stolice, različitog dizajna i boje, ja sam uspjela doći do ove zelene jer ih je tata kasnije nekome dao...:/


Ja sam ju zamislila plavu pa eto je u svom novom ruhu.


Miksala sam bijelu lak boju s plavom lak bojom kako bi dobila ovu pastelnu nijansu. Boje sam kupovala u Obiju.


I sulfrinije su napredovale s obzirom na prvu fotografiju. :)


Do idućeg makeovera koji je jako brzo ovaj put jer postoji jako puno stvari koje nisam objavila. :)
Dosta je bilo zabušavanja.


Stay positive!


2 komentara:

  1. Ooo, super što si se vratila! Jedva čekam nove transformacije! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da me netko iščekuje! :) Zločesta sam jer imam toliko transformacija koje samo treba fotografirati i objaviti, a nikako vremena za to...Ali stižu! :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...