Follow by Email

nedjelja, 27. srpnja 2014.

Girly box :)



Kutijicu sam kupila u Kiku.
Ovaj plastični dio gdje je natpis sam prebojala drvofiksom kojeg sam malo razrijedila u vodi.


Nakon što se drvofiks osušio cijelu sam kutijicu obojila bijelom akrilnom lak bojom.
Šablonu sam radila kitom za drvo, kada se osušila malo je pošmirglana i naglašena ružičastom akrilnom bojom.


Na plastičnom dijelu radila sam decoupage s novim salvetama koje mi je ujna donijela iz Beča prije par mjeseci, a nikako da nađem vremena da ih iskoristim. :)


Na rubu poklopca lijepila sam čipku drvofiksom.


U unutrašnjosti kutijice je decoupage koji je ispao mrvicu lošije zbog vjetra koji je puhao pa salveta nije baš najravnija. :/
Savjet - decupage i vjetar nisu najbolji prijatelji! ;)


Rubovi cijele kutijice su naglašeni ružičastom akrilnom bojom.
Posveta je pisana zlatnim flomasterom kao i u postu http://svijetkrozmojeoci.blogspot.com/2014/07/trenutci.html


Dedicated to my cousin Mateja. 





Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...